| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Use of animated songs in early teaching of English and German
Avtorji:ID Stariha, Janja (Avtor)
ID Kacjan, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stariha_Janja_2019.pdf (2,99 MB)
MD5: B2A78149C3685131DE789AE30EFE7157
PID: 20.500.12556/dkum/01bf61ea-d1ec-46ff-85d6-84e74e9c456c
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:This MA thesis deals with animated songs and their use in early foreign language teaching. In the theoretical part I have described child development, first and second language acquisition, multimedia, foreign language teaching and the use of songs in the classroom. As the literature on animated songs has not yet been developed, I have turned to theory on multimedia, music and art to formulate a set of criteria for easier choice of animated songs for use in class. In the empirical part I have chosen some high quality, didactically apropriate animated songs. Content, sound, music, text, design, animation, multimedia learning theories, art theory and didactics were taken into account. The final part of the paper shows the results of a questionnaire that was forwarded to Slovenian teachers who teach children aged 3–11 to see to what extent they know and use animated songs. Nowadays acces to songs is no longer a problem so it is important for teachers to know how to evaluate multimedia materials. There are both favorable opinions and cautions regarding technology use in childhood, so good judgement is needed. The choice and use of animated songs in the young learner classroom should be didactically justified.
Ključne besede:animated songs, songs, young learners, foreign language teaching, English, German, multimedia, modern technology, didactics, preschool, primary school
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Stariha]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74975 Novo okno
UDK:811.111\'243:811.112.2\'243:37.091.3:78(043.2)
COBISS.SI-ID:24804104 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:R6FYVLWG
Datum objave v DKUM:25.10.2019
Število ogledov:1537
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
STARIHA, Janja, 2019, Use of animated songs in early teaching of English and German [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Stariha. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74975
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba animiranih pesmi pri zgodnjem poučevanju angleščine in nemščine
Opis:V magistrskem delu so obravnavane animirane pesmi in njihova uporaba pri zgodnjem poučevanju tujega jezika. V teoretičnem delu je opisan razvoj otrok, usvajanje prvega in drugega tujega jezika, poučevanje tujega jezika in uporaba pesmi pri pouku. Velik del teoretičnega dela je posvečen teorijam učenja s pomočjo multimedije. Ker literatura o animiranih pesmih in njihovi uporabi pri pouku še ni razvita, je uporabljena teorija s področja multimedije, glasbe in likovne teorije. Oblikovan je bil seznam kriterijev, s katerimi si lahko pomagamo pri izbiri pesmi za uporabo pri pouku. V empiričnem delu je bilo s pomočjo teh kriterijev izbranih nekaj primerov kvalitetnih, didaktično primernih animiranih pesmi. Upoštevani so kriteriji glede vsebine, zvoka, glasbe, besedila, oblikovanja, animacije ter teorije s področja multimedijskega učenja, umetnosti in didaktike. V zadnjem delu naloge so na kratko opisani rezultati ankete za učitelje glede njihovega poznavanja in uporabe animiranih pesmi pri pouku. Dandanes dostop do pesmi ni več problem, tako da je za učitelje bolj pomembno znanje evalvacije multimedijskih gradiv. Glede uporabe tehnologije v otroštvu obstajajo tako naklonjena mnenja kot svarila, zato je pri uporabi potrebna premišljenost. Izbira in uporaba animiranih pesmi pri pouku naj bo torej didaktično utemeljena.
Ključne besede:animirane pesmi, pesmi, mladi učenci, poučevanje tujih jezikov, angleščina, nemščina, multimedija, moderna tehnologija, didaktika, vrtec, osnovna šola


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici