| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poslovno modeliranje na primeru mikropivovarne
Avtorji:ID Čas, Mojca (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Cas_Mojca_2019.pdf (1,09 MB)
MD5: 350C325215BA8768F482337035849AB1
PID: 20.500.12556/dkum/d0964750-26fb-4686-a735-878575564b5b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V zadnjih nekaj letih je po svetu možno zaznati razcvet mikropivovarn in priljubljenost kraft piva. Povpraševanje po kraft pivih raste in bo rastlo tudi v prihodnje. Ta trend je zajel tudi Slovenijo. Čeprav je na slovenskem trgu že kar nekaj mikropivovarn, smo mnenja, da je prostora še za nove. Tako se je porodila poslovna ideja o prvi koroški mikropivovarni. Na podlagi tega je osrednja tema diplomskega dela vitko podjetništvo in izdelava poslovnega modela na primeru mikropivovarne. V teoretičnem delu naloge smo s pomočjo strokovne literature, opredelili in razložili pojme, kot so podjetništvo, vitko podjetništvo in poslovni model, ki so za nadaljnje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge nujno potrebni. Osredotočili smo se predvsem na vitko podjetništvo in 9 gradnikov, ki sestavljajo kanvas poslovnega modela. V tretjem poglavju smo predstavili podjetje. Opisali smo začetke, od kod ideja, osnovne podatke, vizijo, poslanstvo, predstavili glavne produkte in načrte za prihodnost. Praktičen del diplomske naloge zajema izdelavo kanvasa poslovnega modela na primeru mikropivovarne. V kanvasu so po točkah predstavljene vse glavne hipoteze, kasneje pa je vseh 9 gradnikov, ki sestavljajo poslovni model, podrobneje opisanih. V tem delu naloge smo mnogo potrebnih podatkov pridobili od enega izmed lastnikov mikropivovarne, velik del pa predstavljajo naše lastne zamisli.
Ključne besede:vitko podjetništvo, poslovni model, kanvas, mikropivovarna.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Čas]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74374 Novo okno
UDK:005.5
COBISS.SI-ID:13503772 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2ZFWA84H
Datum objave v DKUM:13.12.2019
Število ogledov:1263
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ČAS, Mojca, 2019, Poslovno modeliranje na primeru mikropivovarne [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Čas. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74374
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business modelling on a case of microbrewery
Opis:Over the past few years, a bloom of microbreweries and the increasing popularity of craft beer can be seen around the world. The demand for craft beer is growing and will probably continue to grow in the future. The mentioned trend is also taking place in Slovenia. Although there are already quite a few microbreweries on the Slovenian market, we feel that there is still room for new ones. Thus the business idea of the first Carinthian microbrewery was born. On this basis, the focus of our thesis is lean entrepreneurship and creation of a business model in the case of a microbrewery. In theoretical part of the thesis we have, with the help of professional literature, defined and explained concepts such as entrepreneurship, lean entrepreneurship and business model, which are the key for further understanding of practical part of the thesis. We focused primarily on lean entrepreneurship and the 9 building blocks that make up the business model canvas. In the third chapter of the paper we presented the company and described the roots of their ideas, beginnings, vision and their mission. Their main products and plans for the future are described in the paper as well. The practical part of the thesis consists of a business model canvas production on a case of the microbrewery. All the main hypotheses are presented in the canvas, and later on all of the 9 building blocks that make up the business model are described in more detail. In that part of the assignment, we have obtained much of the needed information from one of the owners of the microbrewery, but a large part of the practical part are also our own ideas.
Ključne besede:lean entrepreneurship, business model, canvas, microbrewery


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici