| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
Avtorji:ID Meglič, Blaž (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Meglic_Blaz_2019.pdf (2,46 MB)
MD5: C32DFD46BD6BD40D81471EC24CA5254A
PID: 20.500.12556/dkum/9428d563-d690-450f-928d-a78cbe112207
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V teoretičnem delu magistrske naloge so predstavljene definicije na temo zadovoljstva odjemalcev in storitev, kjer se posebej opredeli tudi turistične storitve in posebnosti, povezane z njimi. V praktičnem delu naloge smo se lotili analize o zadovoljstvu s turistično storitvijo Term Zreče in smučišča Rogla. Ugotovili smo, da je bilo največ gostov takšnih, ki so v preteklosti koristili storitve tako v Termah Zreče kot tudi na smučišču Rogla. Gostje zaznavajo visoko kakovost tako v Termah kot tudi na smučišču, prav tako pa so z bližnjo okolico in samo izkušnjo obiska zadovoljni. Kljub temu pa lahko še vedno najdemo nekaj elementov, ki jih je potrebno izboljšati ali spremeniti, da bi s tem lahko še uspešeje zadovoljevali želje in potrebe gostov. Ker se konkurenca v turističnih storitvah znatno povečuje, je smiselno merjenje zadovoljstva gostov, prav tako je potrebno prisluhniti njihovim željam in trenutne goste obdržati, hkrati pa poizkušati pridobiti tudi nove. Turistična destinacija Rogla-Zreče je turistično zelo privlačna, z novostmi tako v Zrečah kot tudi na Rogli pa skrbi, da poleg kakovostnih storitev nudijo še nove atrakcije, s katerimi odpirajo nove možnosti za stare in tudi nove goste.
Ključne besede:zadovoljstvo, primerjava zadovoljstva, kakovost, turizem, turistične storitve, turistična destinacija Rogla-Zreče
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Meglič]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74296 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:13459996 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D5J9E8RJ
Datum objave v DKUM:22.11.2019
Število ogledov:1202
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MEGLIČ, Blaž, 2019, Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Meglič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74296
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The comparison of visitor satisfaction with tourist service within the tourist destination
Opis:The theoretical part of the master's thesis offers definitions of customer satisfaction and services satisfaction. Tourist services and the specificities associated with them are specifically defined. In the practical part of the master’s thesis, we analyzed guests' satisfaction with the tourist services of Terme Zreče and the Rogla ski resort. We discovered that the majority of guests had used the services in Terme Zreče and the Rogla ski resort in the past. Guests perceive both Terme Zreče and the ski resort to be of high quality, and are satisfied with the surrounding area and their experience of the visit. However, there are still some elements that need to be improved or modified to further satisfy the needs and wishes of guests. Since competition in tourism services is increasing significantly, it is sensible to measure guests’ satisfaction and listen to their wishes in order to keep the current guests while also trying to get new ones. The Rogla Zreče tourist destination is very attractive to tourists. With the innovations in Zreče and Rogla, it ensures that in addition to quality services, it also offers new attractions, which open new possibilities for current and new guests.
Ključne besede:satisfaction, comparison of satisfaction, quality, tourism, tourist services, Rogla-Zreče tourist destination


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici