| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nacionalna in narodna identiteta učencev 7. in 8. razredov osnovne šole ter izraženost le te v učbenikih za državljansko in domovinsko vzgojo ter etiko : magistrsko delo
Avtorji:ID Tepež, Veronika (Avtor)
ID Lahe, Danijela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tepez_Veronika_2019.pdf (1,69 MB)
MD5: 4109B3828834F3F08968C216491E638C
PID: 20.500.12556/dkum/fabcf5e6-59b6-44e8-8669-47beda2a9400
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo raziskovali prisotnost narodne in nacionalne identitete med učenci 7. in 8. razredov osnovne šole. Še posebej nas je zanimala prisotnost dualne identitete. Raziskovali smo kdo in kaj vpliva na razvoj otrokove nacionalne oziroma narodne identitete in preverjali, v kolikšni meri je za to odgovorna šola. Pri tem smo se osredotočili na vsebino, učbenike in učni načrt predmeta domovinska in državljanska kultura in etika. V empiričnem delu smo opravili anketo, znotraj katere smo posameznike spraševali po njihovem mnenju o lastni narodni in nacionalni identiteti. To smo preverjali skozi sklope vprašanj, ki so povezani s kognitivno in emocionalno dimenzijo nacionalne in narodne identitete ter jezikovno tekočnostjo (branje, pisanje, govor). Podatke smo obdelali s programom SPSS. Vzporedno z anketo smo analizirali učbenika za Državljansko in domovinsko vzgojo ter etiko, kot tudi učni načrt predmeta. Iskali smo predvsem pogostost izpostavljanja narodne in nacionalne identitete v besedilu in skozi slikovno gradivo učbenikov. Za to smo uporabljali kodiranje besed. Ugotovili smo, da veliko učencev migrantov izbere dualno narodno in nacionalno identiteto ter da je za to v veliki meri odgovorna družina. Ob pregledu učbenikov smo ugotovili, da učbeniki v manjšem obsegu pokrivajo vsebine o narodni in nacionalni identiteti.
Ključne besede:narodna identiteta, nacionalna identiteta, dualna identiteta, domovinska in državljanska kultura in etika, generacije migrantov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Tepež]
Leto izida:2019
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (76 str., 3 str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-73725 Novo okno
UDK:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:105584899 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1EVDEA7D
Datum objave v DKUM:21.04.2022
Število ogledov:1082
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
TEPEŽ, Veronika, 2019, Nacionalna in narodna identiteta učencev 7. in 8. razredov osnovne šole ter izraženost le te v učbenikih za državljansko in domovinsko vzgojo ter etiko : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Tepež. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73725
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:06.06.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:National and ethnic identitiy of pupils in 7th and 8th grade of elementary school and measure of both in civic textbooks : = master's thesis
Opis:In the dissertation we researched the presence of ethnic and national identity among pupils in the 7. and 8. grade in primary school. We were especially interested in the presence of dual identity. We have researched who we are and what influences the development of a child's national identity and the extent to which the school is responsible. We focused on the content, textbooks and the curriculum of the subject Civics and Ethical Education. In the empirical part we carried out a survey, within which we asked individuals about their opinions connected to their own ethnic and national identity. We checked this with the help of sets of questions that relate to cognitive and emotional dimensions of ethnic and national identity, as well as with linguistic fluency (reading, writing, speaking). We processed the data with the program SPSS. In parallel with the survey, we analysed the textbook for Civics and Ethical education as well as the curriculum of the subject. We looked primarily for the frequency of exposure of ethnic and national identity in the text and through visual materials in the books. For this we used coding of words. We have noted that many immigrant students choose dual ethnic and national identity and that the family is largely responsible for this. When examining the textbooks, we found that they cover the content on ethnic and national identity to a lesser extent.
Ključne besede:national identity, ethnic identity, dual identity, Civics and Ethical Education, immigrant generation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici