Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Raba interaktivne promocije v marketingu na primeru neprofitne organizacije
Avtorji:
ID
Cvetko, Mitja
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cvetko_Mitja_2018.pdf
(5,16 MB)
MD5: 84ADA5A8A36978F881B1B48E74B03DBA
PID:
20.500.12556/dkum/35c77d2f-3208-416d-88a4-42686bd65f89
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Magistrsko delo zajema vejo marketinga, ki ga imenujemo interaktivna promocija. Najprej predstavimo koncept marketinga, njegovo vlogo ter elemente, ki so pomembni v marketinškem ekosistemu. Nato se osredotočimo na interaktivno promocijo, ki je osrednja tema magistrskega dela. Skozi primere predstavimo in analiziramo vrste interaktivne promocije. Posebej se posvetimo še identiteti in celostni grafični podobi blagovne znamke oz. podjetja. Nadalje izvedemo promocijo za realni projekt, imenovan »Letovanje otrok v Punatu«, ki ga organizira Rdeči križ Slovenije – Območno združenje Maribor. Za izvedbo promocije ustanovimo blagovno znamko, njeno identiteto in celostno grafično podobo. Za analiziranje uspešnosti promocije in rabe interaktivnega plakata izvedemo anketo in intervjuje. Ugotovili smo, da je raba interaktivnega letaka, skupaj s prenovo celostne grafične podobe uspešno in učinkovito vplivala na povečano udeležbo na letovanju.
Ključne besede:
marketing
,
promocija
,
interaktivna promocija
,
letak
,
interaktivni letak
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Cvetko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72348
UDK:
658.82:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:
21884694
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EG2N0T1S
Datum objave v DKUM:
21.11.2018
Število ogledov:
1238
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CVETKO, Mitja, 2018,
Raba interaktivne promocije v marketingu na primeru neprofitne organizacije
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Cvetko. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72348
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ROSUS 2011
ROSUS 2013
Razvoj multimedijskega predvajalnika v Javi
3D simulator kitarskih akordov
Prilagodljive storitvene aplikacije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vodenje kakovosti pri razvoju informacijskega sistema javne uprave
Dejavniki uporabe odprtokodne programske opreme v slovenskih podjetjih
Urejanje besedil z odprtokodnimi urejevalniki
On the role of statistical methods in machine tranlsation between related languages
Virtualni peskovnik subkulturnega udejstvovanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
19.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The use of interactive marketing promotion in the case of a non-profit organization
Opis:
marketing, promotion, interactive promotion, flyer, interactive flyer
Ključne besede:
The master's thesis covers the marketing branch
,
which is called interactive promotion. First
,
we introduce the concept of marketing
,
its role and elements that are important in the market ecosystem. Then we focus on interactive promotion
,
which is the central topic of the master's thesis. Through examples
,
we present and analyse types of interactive promotions. We also devote special attention to the identity and visual image. We will also create promotion for a real project called "Letovanje otrok v Punatu" organized by the Red Cross Slovenia – Regional Association Maribor. To create the promotion
,
we will establish a brand
,
its identity
,
and visual image. In order to analyse the success of the promotion for using an interactive poster
,
we have conducted a survey and interviews. We found out that the use of an interactive flyer
,
together with the redesigning visual image
,
successfully and effectively influenced increased participation in the project Letovanje otrok v Punatu.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj