| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih učencev v osnovnih šolah
Avtorji:ID Pinterič, Katja (Avtor)
ID Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pinteric_Katja_2018.pdf (1,77 MB)
MD5: 07BC09B04859DA0BA0CF43A7F0C430AF
PID: 20.500.12556/dkum/70d7bf1f-cc98-4023-8ab8-5c5295cb01c9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo opredelili in razjasnili uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih. Teoretični del zajema opredelitev neobveznih izbirnih predmetov, interesnih dejavnosti in informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) ter povezavo med njimi. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu štirih šol Podravske regije. Dve šoli sta bili mestni in dve primestni. Zanimalo nas je, ali med njimi obstajajo razlike v uporabi IKT. Da bi dobili čim bolj širok pogled, smo uporabili dva ločena anketna vprašalnika, enega za učence in enega za učitelje. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali učenci in učitelji v osnovnih šolah pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih uporabljajo IKT in v kolikšni meri. Med drugim smo raziskali, kakšno je mnenje učencev in kakšne so njihove želje glede uporabe IKT. Pri učiteljih nas je zanimalo, ali so pri rednem pouku bolj konservativni glede uporabe IKT kot pri neobveznih izbirnih vsebinah in interesnih dejavnostih. V raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so pokazali, da učenci primestnih šol pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih v enaki meri uporabljajo IKT kot učenci mestnih šol, da učitelji IKT pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih uporabljajo manj kot pri rednem pouku in da si učenci na splošno želijo več uporabe IKT.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), neobvezni izbirni predmeti, interesne dejavnosti, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Pinterič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72171 Novo okno
UDK:373.3.091.64:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:24099336 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OW39MXMM
Datum objave v DKUM:24.10.2018
Število ogledov:1086
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
PINTERIČ, Katja, 2018, Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri neobveznih izbirnih predmetih in interesnih dejavnostih učencev v osnovnih šolah [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Pinterič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72171
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Use of Information and Communications Technology in non-compulsory optional Subjects and Extracurricular Activities of Pupils in Elementary Schools
Opis:In this master’s thesis we defined and clarified the use of information and communications technology in non-compulsory subjects and extracurricular activities. Theoretical part includes the definition of non-compulsory subjects, extracurricular activities, information and communications technology (ICT), and the connection between them. The results of the research, which was conducted on a sample of four schools in Drava region, are presented in the empirical part. Two schools were urban and two suburban. We were interested in whether there are differences in the use of ICT use between them. In order to get a wider perspective, we used two separate survey questionnaires, one for the pupils and one for the teachers. The purpose of the study was to determine whether pupils and teachers in elementary schools use ICT in non-compulsory subjects and extracurricular activities and to what extent. Among other things, we researched the pupil’s opinion and what their wishes are regarding the use of ICT. As for the teachers, we were interested in whether they are more conservative in the use of ICT in compulsory lessons than in non-compulsory subjects and extracurricular activities. A descriptive and casual non-experimental method of empirical pedagogical research was used in the research. The research has shown that pupils of suburban schools use ICT in non-compulsory subjects and extracurricular activities to the same extent as pupils of urban schools, the teachers use less ICT in non-compulsory subjects and extracurricular activities than in compulsory lessons, and that pupils generally want more use of ICT.
Ključne besede:information and communications technology (ICT), non-compulsory optional subjects, extracurricular activities, elementary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici