| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton
Avtorji:ID Bezjak, Mateja (Avtor)
ID Božič, Valentina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bezjak_Mateja_2018.pdf (496,97 KB)
MD5: 1EE62C05685F103E57709778F999784F
PID: 20.500.12556/dkum/90b310f4-f4e2-4988-9150-1a63f80cce7d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Globalizacija in velika konkurenca na svetovnem hotelskem trgu sta razlog, da hotelska podjetja iščejo vedno nove načine razlikovanja med konkurenčnimi podjetji in s ciljem iskanja novih poti do gostov. Prav želja po čim večji prepoznavnosti in jasnem razlikovanju pred konkurenco je razlog, da se hotelska podjetja tudi pri nas vedno pogosteje odločajo za vključitev v hotelske verige. Blagovna znamka hotelske verige omogoča hotelom, ki so vključeni v hotelsko verigo, lažji vstop v globalne prodajne mreže skozi nove distribucijske poti do novih segmentov gostov, pogosto tudi na nove trge. Hotel, ki je del hotelske verige, svojim gostom lažje sporoča svojo pozicijo in jim s tem omogoča lažjo identifikacijo, olajšano pa je tudi ločevanje hotelske verige od konkurenčnih podjetij. Gostje tako zelo dobro vedo, kaj lahko pričakujejo od storitve hotela v hotelski verigi saj jim znamka hotelske verige nudi jamstvo za kakovost storitve. Hotelske verige s svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami nudijo svojim članom visoko prepoznano ime, ustrezen standard kakovosti izvajanja hotelskih storitev, veliko sredstev pa vlagajo tudi v učinkovito izobraževanje zaposlenih, kar je ključ za doseganje pričakovane kakovosti. V diplomski nalogi je bila raziskana teorija repozicioniranja hotelov oziroma vključevanja samostojnih hotelov v hotelske verige s svetovno priznanimi blagovnimi znamkami ter prednosti, slabosti in učinki tega procesa za samostojni hotel, ki se za ta korak odloča. V empiričnem delu smo raziskali in preučili vključitev hotela Mons v novo blagovno znamko Four Points by Sheraton in delovanje ter poslovanje hotela pred in po vključitvi.
Ključne besede:hotel, repozicioniranje, hotelske verige, hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Hotel Mons, Marriott
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71943 Novo okno
UDK:339.138:338.488.2:640.412(043.2)
COBISS.SI-ID:2048267859  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SIPNPBUY
Datum objave v DKUM:08.10.2018
Število ogledov:1197
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
BEZJAK, Mateja, 2018, Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71943
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:04.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Repositioning of Hotel Mons under the new Marriott brand - Four Points by Sheraton
Opis:Due to globalisation and strong competition in the global hotel market, hotel companies are searching for new ways of differentiation between various business competitors with a goal of finding new ways to reach guests. The wish for higher recognisability and clear distinction from competitors are reasons that foreign as well as home hotel companies increasingly decide to join the hotel chains. The brand of the hotel chain enables hotels that are included in a hotel chain, easier access to a global merchant network through new distributive ways to new segments of guests, often also to new markets. A hotel that belongs to a hotel chain more easily informs guests about its position and thus allows simpler identification. Likewise, differentiation of a hotel chain from other competitors is easier. In this way, the guests know very well, what they can expect from hotel service in a hotel chain, since the brand of a hotel chain offers a quality guarantee. Hotel chains with renowned brands offer their members a highly recognised name, an adequate quality standard of hotel services. Also, a big amount of financial means are invested in effective education of employees, what is the key to achieving expected quality. In the thesis, the theory of repositioning of hotels or inclusion of independent hotels in the hotel chains with renowned trademarks has been researched, as well as advantages, disadvantages and effects of this process for an independent hotel that is deciding whether to take this step or not. In the empirical part, we researched and studied the inclusion of Hotel Mons in the new brand Four Points by Sheraton and the activity and business operation of the hotel before and after the inclusion.
Ključne besede:hotel, repositioning, hotel chains, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons Hotel, Hotel Mons, Marriott


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici