Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Statistika v osnovni in srednji šoli
Avtorji:
ID
Tement, Ana
(Avtor)
ID
Benkovič, Dominik
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Repolusk, Samo
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Tement_Ana_2018.pdf
(818,55 KB)
MD5: 5D95EF74E4B8BE7E7DDEE82A301E52B0
PID:
20.500.12556/dkum/72bfa3c7-4221-45f0-8065-cb9b3ee1bc11
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V magistrskem delu je predstavljena obravnava statistike v osnovni šoli, srednji poklicni in strokovni šoli ter v gimnaziji. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu so predstavljeni osnovni pojmi in definicije statistike, ki se obravnavajo v osnovni šoli, srednji poklicni in strokovni šoli in v gimnaziji. V drugem delu je predstavljena vsa vsebina, ki zajema področje statistike in je zapisana v osnovnošolskem, srednje poklicnem in strokovnem ter v gimnazijskem učnem načrtu. Prav tako so predstavljeni cilji po posameznih razredih in letnikih izobraževanja. Nazadnje smo pregledali večino osnovnošolskih, srednje poklicnih in strokovnih ter gimnazijskih učbenikov ter opisali katero snov statistike obravnavajo in česa ne. Prikazali smo tudi različne pristope ter nejasnosti in napake pri opisovanju in definiranju pojmov. Spoznali smo, da imajo učbeniki zelo različen pristop pri definiranju pojmov. Največja razlika se pojavi med osnovnošolskimi in gimnazijskimi učbeniki. Največ napak in nejasnosti smo zasledili pri vpeljavi kvartilov. Sicer so pa v večini učbeniki napisani korektno in matematično pravilno.
Ključne besede:
Statistika
,
obdelava podatkov
,
osnovna šola
,
srednja šola
,
gimnazija
,
učbenik
,
učni načrt
,
napake
,
nejasnosti.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Tement]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71213
UDK:
37.016:519.22(043.2)
COBISS.SI-ID:
24022280
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QWH9Z1G4
Datum objave v DKUM:
24.09.2018
Število ogledov:
2128
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TEMENT, Ana, 2018,
Statistika v osnovni in srednji šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Tement. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71213
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza merilnih podatkov o prometu na širokopasovnih vozliščih DSLAM
Izboljšanje uporabniške izkušnje IPTV z daljinsko prilagoditvijo parametrov povezave xDSL
Tehnologije v dostopnem telefonskem omrežju s kovinskimi vodniki
Izvajanje in nadzor povezav v komunikacijsko informacijskem hrbteničnem omrežju
Dostopovno omrežje ADSL in ekonomska analiza razvitosti ADSL v Evropi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Povečanje zmogljivosti optičnega dostopovnega omrežja z injekcijsko vklenitvijo Fabry-Perotovega laserja
NASTAVLJIVA AVDIO-PLATFORMA
Robotizacija in optimizacija polnilne linije AdBlue
Nadzor pasivnega optičnega dostopovnega omrežja z vgrajeno optično reflektometrijo
Primerjava orodij za upravljanje konfiguracij
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.07.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Statistics in elementary and secondary school
Opis:
The master's thesis presents the discussion and teaching of statistics in primary and secondary education. It is split into three parts. The first part deals with basic concepts and definitions of statistics, that are taught in primary and secondary schools. The second part consists of content regarding statistics, that can be found in the curriculum of primary and secondary schools, as well as the end goals of every grade. Lastly, we take a look at the most of primary and secondary school textbooks, and describe what statistics concepts they do and don't include. We also show some approaches, obscurities and mistakes when defining concepts. We recognized, that textbooks use a lot of varying approaches when describing concepts. The biggest difference appears when comparing primary and secondary school textbooks. We saw the most mistakes and obscurities happen when introducing the subject of quartiles. Otherwise, most of the textbooks are written concretely and mathematically correct.
Ključne besede:
Statistics
,
data processing
,
primary school
,
secondary school
,
textbook
,
curriculum
,
mistakes
,
obscurities.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj