| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv ločitve staršev na socialno-emocionalni razvoj predšolskega otroka
Avtorji:ID Muršič, Iva (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mursic_Iva_2018.pdf (723,09 KB)
MD5: 1CEE05B13AF77255FFA451A17D6CD858
PID: 20.500.12556/dkum/d41e9bc0-0c32-4d60-8ab6-4eaa27590e01
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Ključni pojem diplomske naloge je ločitev in njen vpliv. V diplomski nalogi bomo najprej opredelili potrebe predšolskega otroka ter vlogo družine, natančneje, vlogo očeta in matere, zatem pa opisali še razloge za ločitev, ki so opredeljeni pod pojmom težave v družini. V osrednjem teoretičnem delu se bomo osredotočili na to, kako ločitev staršev vpliva na socialno-emocionalni razvoj predšolskega otroka. Poleg naštetega bomo ob tem opredelili tudi vlogo odraslih, ki je v procesu ločitve staršev in tudi po sami ločitvi, za otroka zelo pomembna. Razdelili jo bomo na vlogo staršev in na vlogo strokovnih delavcev v vrtcu. V empiričnem delu diplomske naloge smo dobljene rezultate dobili iz anketnih vprašalnikov, ki so jih izpolnili vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v mestnem in podeželskem okolju. Raziskali smo, katere spremembe vedenja, po mnenju strokovnih delavcev, ločitev prinaša otrokom, kaj otrok v tem primeru najbolj potrebuje. Zanimalo nas je tudi, ali so ločitve med starši pogostejše v mestu ali na podeželju. Pridobljene podatke smo povezovali s teorijo in jih primerjali z zastavljenimi hipotezami.
Ključne besede:predšolski otrok, socialno-emocionalni razvoj, ločitev, pomoč, vloga vzgojitelja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Muršič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70264 Novo okno
UDK:316.363.5:159.942-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:23867656 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:49FNJPLX
Datum objave v DKUM:05.06.2018
Število ogledov:2333
Število prenosov:369
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MURŠIČ, Iva, 2018, Vpliv ločitve staršev na socialno-emocionalni razvoj predšolskega otroka [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Muršič. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70264
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.04.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of divorce on social-emotional development of a preschool child
Opis:The key concept of my bachelor’s degree thesis is divorce and its impact. In the beginning of my bachelor’s degree thesis I will define the needs of a preschool child and the role of the family, more exactly the role of the mother and the father. Then I will describe the reasons for divorce which are defined under the concept problems in the family. In the main theoretical part, I will focus on the impact of divorce on a social-emotional development of a preschool child. I will also define the role of the adults and its importance for a child in the process of divorce and after it. I will divide it into the role of parents and into the role of teachers in nursery schools. In the empirical part of my bachelor’s degree thesis I deal with results that I have got from the questionnaires filled in by nursery school teachers and their assistants both in urban and rural area. I made a research to what extent the behaviour of children changes according to teachers’ opinion, what needs a child has after divorce, and I also tried to find out whether divorce rate is higher in the cities or in the rural area. All gained data was connected to the theory and compared with the set hypothesis.
Ključne besede:preschool child, social-emotional development, divorce, help, preschool teacher's role


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici