Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Gender of job titles in advertisements in american newspapers
Avtorji:
ID
Petek, Maja
(Avtor)
ID
Plemenitaš, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Petek_Maja_2018.pdf
(1,81 MB)
MD5: DB922A81C03CD8AD54C96F5DD33D851F
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
This master’s thesis focuses on gender-specific and gender-neutral expressions or words for job titles in English. When we are choosing the right expression for a job title we often neglect one gender or we put one gender in forefront. In the theoretical part of our master’s thesis we explain the difference between biological sex (sex) and semantic sex (gender). We also write about gender categories, sexism and feminism. We discuss the important topic of politically correct language and we focus on gender marked words. In the practical part we analyse job advertisements in old and new newspapers. We want to determine the use and the frequency of the use of gender marked job titles. Then we use these job titles and we analyse them by using two corpuses: COHA (Corpus of Historical American English) and COCA (Corpus of Contemporary American English). We try to determine if the job titles in the past were gender marked, if the words that we use nowadays are gender marked and what is the frequency of the use of gender marked job titles nowadays with the comparison with its use in the past.
Ključne besede:
semantic gender
,
linguistic sexism
,
gender-neutral language
,
feminism
,
job titles in English
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Petek]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-69635
UDK:
811.111'366.52:81'373.237(043.2)
COBISS.SI-ID:
24082440
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HIH4HQ4H
Datum objave v DKUM:
05.05.2023
Število ogledov:
483
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PETEK, Maja, 2018,
Gender of job titles in advertisements in american newspapers
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Petek. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69635
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Raziskava mnenja potrošnikov o prehranskih izdelkih z označbo kakovosti
Analiza kakovostnih prehrambenih proizvodov z označbo na trgovskih policah in prepoznavnost teh proizvodov med trgovci
Pirolizidinski alkaloidi v prehranskih izdelkih v Sloveniji
Mnenja potrošnikov o ekološki hrani v gostinskih lokalih
Analiza kakovostnih prehrambenih proizvodov z označbo na trgovskih policah in prepoznavnost teh proizvodov med trgovci
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Percipirana vrednost kmetijskih in živilskih proizvodov z označbo posebne kakovosti pri slovenskih potrošnikih
Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
Vpliv imidža države izvora in označbe kakovosti na nakupne odločitve potrošnikov
Mnenje potrošnikov o lokalni hrani
Does consumer preference exceed initially indicated wishes?
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
12.02.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Spol nazivov za poklice v oglasih za delo v ameriških časopisih
Opis:
Magistrsko delo se osredotoča predvsem na spolno determiniranost ali nedeterminiranost nazivov poklicev v angleščini. Z izbiro nazivov poklicev pogosto zanemarjamo en spol ali postavljamo določen spol v ospredje. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo razliko med biološkim spolom (sex) in semantičnim spolom (gender). Predstavimo tudi kategorije (semantičnega) spola, seksizem ter feminizem. Potem se posvetimo pomembni temi politično korektnega jezika, pri čemer se osredotočamo na besede, ki so spolno obarvane. V praktičnem delu se posvetimo oglasom za delo, pri čemer analiziramo starejše in sodobnejše časopisje ter tako ugotavljamo uporabo in pogostost spolno determiniranih imen poklicev. V nadaljevanju magistrske naloge pa se še posvetimo analizi imen poklicev z uporabo dveh korpusov: COHA (Corpus of Historical American English) in COCA (Corpus of Contemporary American English). Tako skušamo ugotoviti, če so bila angleška imena poklicev v preteklosti spolno determinirana, če so imena poklicev dandanes spolno determinirana ter kakšna je uporaba spolno determiniranih imen poklicev danes, v primerjavi z uporabo teh v preteklosti.
Ključne besede:
semantični spol
,
jezikovni seksizem
,
spolno nevtralen jezik
,
feminizem
,
nazivi poklicev v angleščini
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj