| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza uporabnosti spletnih vsebin na interaktivnih zaslonih
Avtorji:ID Martinec, Denis (Avtor)
ID Šumak, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Martinec_Denis_2018.pdf (2,02 MB)
MD5: 4BA0B1351AC413859AD6EABAF7C292DF
PID: 20.500.12556/dkum/0461f0f3-a060-44c8-ba5c-cca6fbdf8d95
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu smo preučevali uporabnost interaktivnih zaslonov v primerjavi z osebnim računalnikom in mobilnim telefonom. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali lahko pričakujemo, da bo zaradi interaktivnih zaslonov nastala potreba po preoblikovanju odzivnih spletnih strani ter ali obstajajo razlike med odzivnimi in klasičnimi spletnimi stranmi pri uporabi naprav z različno velikimi zasloni ter tipi interakcije. Kot primarno metodo raziskovanja smo izbrali eksperiment, v katerem smo primerjali omenjene naprave na različnih tipih spletnih strani (odzivne spletne strani in klasične spletne strani). S pomočjo analize obstoječih raziskav smo pridobili podatke o obstoječem delu in stanju smernic za spletne strani pri uporabi večjih zaslonov. Pri analizi rezultatov eksperimenta smo uporabljali različne statistične metode. Rezultati analize so pokazali, da velikost zaslona in tip interakcije vplivata na uporabnost spletnih strani. Prav tako smo ugotovili, da so interaktivni zasloni po uporabnosti bližje osebnim računalnikom kot mobilnim telefonom.
Ključne besede:interaktivni zasloni, uporabnost, tipi spletnih strani, interakcija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Martinec]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-69549 Novo okno
UDK:004.455.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:21304086 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z30RN03V
Datum objave v DKUM:30.03.2018
Število ogledov:1260
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
MARTINEC, Denis, 2018, Analiza uporabnosti spletnih vsebin na interaktivnih zaslonih [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Martinec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69549
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.02.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Online Content Usefulness on Interactive Screens
Opis:In the master’s thesis, we examined usefulness of interactive screens in comparison to personal computer and mobile phone. The objective of the master’s thesis was to determine whether we can expect that due to the interactive screens a need for transformation of responsive websites will occur, and whether there are differences among responsive and classical websites in using the devices with different screen sizes and types of interaction. We selected experiment as the primary research method in which we compared the above mentioned devices on various types of websites (responsive and classical websites). Based on analysis of the existing surveys, we obtained the data on the existing work and the state of guidelines for websites in using larger screens. Different statistical methods were used in analysing experiment results. Analysis results revealed that screen size and interaction type influence usefulness of website. We further established that interactive screens are closer to personal computers than mobile phones in terms of usefulness.
Ključne besede:interactive screens, usefulness, website types, interaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici