Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza uporabnosti spletnih vsebin na interaktivnih zaslonih
Avtorji:
ID
Martinec, Denis
(Avtor)
ID
Šumak, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Martinec_Denis_2018.pdf
(2,02 MB)
MD5: 4BA0B1351AC413859AD6EABAF7C292DF
PID:
20.500.12556/dkum/0461f0f3-a060-44c8-ba5c-cca6fbdf8d95
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V magistrskem delu smo preučevali uporabnost interaktivnih zaslonov v primerjavi z osebnim računalnikom in mobilnim telefonom. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali lahko pričakujemo, da bo zaradi interaktivnih zaslonov nastala potreba po preoblikovanju odzivnih spletnih strani ter ali obstajajo razlike med odzivnimi in klasičnimi spletnimi stranmi pri uporabi naprav z različno velikimi zasloni ter tipi interakcije. Kot primarno metodo raziskovanja smo izbrali eksperiment, v katerem smo primerjali omenjene naprave na različnih tipih spletnih strani (odzivne spletne strani in klasične spletne strani). S pomočjo analize obstoječih raziskav smo pridobili podatke o obstoječem delu in stanju smernic za spletne strani pri uporabi večjih zaslonov. Pri analizi rezultatov eksperimenta smo uporabljali različne statistične metode. Rezultati analize so pokazali, da velikost zaslona in tip interakcije vplivata na uporabnost spletnih strani. Prav tako smo ugotovili, da so interaktivni zasloni po uporabnosti bližje osebnim računalnikom kot mobilnim telefonom.
Ključne besede:
interaktivni zasloni
,
uporabnost
,
tipi spletnih strani
,
interakcija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[D. Martinec]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-69549
UDK:
004.455.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
21304086
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Z30RN03V
Datum objave v DKUM:
30.03.2018
Število ogledov:
1260
Število prenosov:
126
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARTINEC, Denis, 2018,
Analiza uporabnosti spletnih vsebin na interaktivnih zaslonih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Martinec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69549
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Merjenje in management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Solčavsko
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Maribor
Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
Merjenje zadovoljstva turistov na destinaciji Rogaška Slatina
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Zadovoljstvo gostov s turistično destinacijo Bled
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
A destination competitiveness analysis
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
03.02.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of Online Content Usefulness on Interactive Screens
Opis:
In the master’s thesis, we examined usefulness of interactive screens in comparison to personal computer and mobile phone. The objective of the master’s thesis was to determine whether we can expect that due to the interactive screens a need for transformation of responsive websites will occur, and whether there are differences among responsive and classical websites in using the devices with different screen sizes and types of interaction. We selected experiment as the primary research method in which we compared the above mentioned devices on various types of websites (responsive and classical websites). Based on analysis of the existing surveys, we obtained the data on the existing work and the state of guidelines for websites in using larger screens. Different statistical methods were used in analysing experiment results. Analysis results revealed that screen size and interaction type influence usefulness of website. We further established that interactive screens are closer to personal computers than mobile phones in terms of usefulness.
Ključne besede:
interactive screens
,
usefulness
,
website types
,
interaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj