| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The prospects for consumer-oriented social media
Avtorji:ID Clarke, Roger (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2014_Clarke_The_Prospects_for_Consumer-Oriented_Social_Media.pdf (399,50 KB)
MD5: 7C2D73F4A33064F482761886F3800688
PID: 20.500.12556/dkum/da1d6314-de51-448a-ab28-f6b91770a1ec
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2014.47.issue-4/orga-2014-0024/orga-2014-0024.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: The term ‘social media’ refers to a cluster of applications and online services that support human interaction and content broadcasting and sharing. Current services are isolated islands or ‘walled gardens’, and are based on a business model that is highly exploitative of individuals and their data. Design/Methodology/Approach: Surveys of the refereed literature have been undertaken on several occasions during the period 2012-13. Reviews were conducted of social media services that are reasonably described as ‘consumer-oriented’. Media reports on those services were uncovered. The available information was then subjected to analysis, including reflection based on prior research conducted by the author. Results: Required characteristics of consumer-oriented social media, and barriers to emergence and adoption of such services were identified. That provided a basis for proposing means to overcome those barriers. Key impediments to the emergence of such services were identified, and means of overcoming the impediments outlined. Conclusion: An alternative, consumer-oriented approach is feasible, involving open architecture, inter-operability and portability features, fair terms and privacy-sensitivity.
Ključne besede:social media, social networking service, interoperability, terms of service, privacy
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 219-230
Številčenje:Letn. 47, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-69433 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:316.472.4-027.44
COBISS.SI-ID:279220992 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2014-0024 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D2UXLYBX
Datum objave v DKUM:22.01.2018
Število ogledov:1676
Število prenosov:408
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
CLARKE, Roger, 2014, The prospects for consumer-oriented social media. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2014. Vol. 47, no. 4, p. 219–230. [Dostopano 16 april 2025]. DOI 10.2478/orga-2014-0024. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69433
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Perspektive k potrošniku usmerjenih družabnih medijev
Opis:Ozadje in namen: Izraz ‘družabni mediji’ pomeni grozd nalinijskih storitov, ki podpirajo človekovo interakcijo, razširjanje in skupno rabo vsebin. Sedanje storitve so izolirani otočki ali ‘ograjeni vrtički’ in temeljijo na poslovnem modelu, ki močno izrablja posameznike in njihove podatke. Zasnova/metodologija/ pristop: V času med letoma 2012-13 je bilo narejenih več pregledov literature, ki so se nanašali na družabne medije, ki lahko imenujemo ‘potrošniško usmerjene’. Dobljena informacija je bila analizirana, upoštevajoč tudi rezultate avtorjevih predhodnih raziskav. Rezultati: Identificirali smo značilnosti potrošniško usmerjenih družabnih medijev in ovir za delovanje in širšo uporabo teh medijev. S tem smo dobili osnovo, da predlagamo sredstva kako preseči te ovire. Identificirali smo ključne ovire za širjenje teh medijev in predlagali sredstva, kako bi lahko presegli te ovire. Zaključek: Alternativni, k potrošniku usmerjeni pristop je možen, vključuje odprto arhitekturo, interoperabilnost in prenosljivost, poštene pogoje storitev in občutljivost glede zasebnosti.
Ključne besede:elektronski mediji, družbena omrežja, socialna omrežja, zasebnost


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici