| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The organisational and personnel aspects of introducing ICT into grammar schools
Avtorji:ID Zakrajšek, Srečo (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2009_Zakrajsek_The_Organisational_and_Personnel_Aspects_of_Introducing_ICT_into_Grammar_Schools.pdf (1,11 MB)
MD5: F27127DAD5AD515A91B28111B581A909
PID: 20.500.12556/dkum/0020ad7c-851e-49f2-a68d-c0c84924a6ff
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2009.42.issue-6/v10051-009-0020-3/v10051-009-0020-3.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:This article presents the results of comparisons between investment into ICT and the current state of equipment in Slovenian high schools compared to similar schools in the EU member states. Extensive research is based on surveying and interviews with the headmasters of 10 Slovenian high schools, jointly representing a typical sample of schools, as well as the different aspects of using ICT in their schools. The research results have shown that Slovenian high schools are substantially worse equipped with ICT than similar schools in the developed countries of the EU. This is evident in the lack of modern forms of organization, operation and education based on ICT. Slovenian high schools can only modernize their organization and operations if the Slovenian government starts investing substantially more into purchasing equipment, teacher training and the promotion of the knowledge, skills and competences that can only be developed using ICT.
Ključne besede:ICT, education, high school, schools equipment
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2009
Št. strani:str. 234-245
Številčenje:Letn. 42, št. 6
PID:20.500.12556/DKUM-69431 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:373.5.091.64:004.9
COBISS.SI-ID:249269504 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-009-0020-3 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JYIQO99U
Datum objave v DKUM:22.01.2018
Število ogledov:1315
Število prenosov:355
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ZAKRAJŠEK, Srečo, 2009, The organisational and personnel aspects of introducing ICT into grammar schools. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2009. Vol. 42, no. 6, p. 234–245. [Dostopano 6 april 2025]. DOI 10.2478/v10051-009-0020-3. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69431
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Organizacijski in kadrovski aspekti uvajanja informacijsko komunikacijskih tehnologij v gimnazije
Opis:V članku so predstavljeni rezultati primerjave med vlaganji v IKT v slovenske gimnazije in podobne šole v EU in rezultati obsežne raziskave, ki smo jo opravili z anketo in razgovori z ravnatelji desetih slovenskih gimnazij, ki predstavljajo tipični vzorec za Slovenijo. V raziskavi smo preučevali različne aspekte uporabe IKT v šolah. Raziskava je pokazala, da so slovenske šole slabše opremljene z IKT kot v najbolj razvitih državah EU, kar ne omogoča sodobne organizacije dela in učnega procesa. Stanje se bo izboljšalo le v primeru, ko bo slovenska vlada namenila več sredstev za IKT v izobraževanju (nakup opreme, pripravo e-gradiv, izobraževanje učiteljev itd.) in ko bodo zahteve po IKT kompetencah vključene tudi v cilje programov.
Ključne besede:izobraževanje, srednje šole, gimnazije, učni pripomočki, uporaba računalnikov, informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, izobraževalna tehnologija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici