| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Interpretacija zgodbe v turističnem produktu Osnovna šola Brihtna glava
Avtorji:ID Zupančič, Tatjana (Avtor)
ID Turnšek, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zupancic_Tatjana_2018.pdf (2,49 MB)
MD5: 7A98F1198DE347DE4DC55E998A0A7F94
PID: 20.500.12556/dkum/d422ec34-62c8-45f3-8e29-7b61c3809a49
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Magistrsko delo z naslovom Interpretacija zgodb v turističnem produktu Osnovna šola Brihtna glava je nastalo na podlagi vključenosti avtorice v snovanje in interpretacijo zgodb v inovativnem turističnem produktu Osnovna šola Brihtna glava v Beli krajini. Kakovostna interpretacija je učinkovito orodje za ustvarjanje drugačnih turističnih doživetij. Interpretacija dediščine zahteva vedno nove pristope, med katerimi na tem mestu obravnavamo dva: vključevanje zgodb in humorja v interpretacijo. V teoretičnem pregledu literature smo na podlagi teoretičnih izhodišč opisali ustrezne načine interpretacije, cilje in teoretične učinke interpretacije. Nadalje smo opisali smernice za oblikovanje in pripovedovanje zgodb v turističnem produktu, socialne funkcije humorja in oblike humorja. V empiričnem delu naloge smo na podlagi analize videoposnetka primera interpretacije analizirali interpretirane zgodbe o kulturni dediščini Bele krajine, vlogo interpreta, način in vrste produkcije humorja v turističnem produktu Osnovna šola Brihtna glava. V sklepnem poglavju ugotavljamo, da se obiskovalci z dediščino Bele krajine seznanijo s pomočjo humorja, kar predstavlja bolj prijazen način spoznavanja kulturne dediščine, z uporabo humorja pa se avtorji produkta trudijo sooblikovati tudi drugačen način razmišljanja, dojemanja in razumevanja pomena ohranjanja dediščine.
Ključne besede:interpretacija, dediščina, humor, Bela krajina, Osnovna šola Brihtna glava.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-69338 Novo okno
UDK:338.483.13:398.2(497.434)(043.2)
COBISS.SI-ID:2048241235 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TH6FB3MG
Datum objave v DKUM:29.01.2018
Število ogledov:1689
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ZUPANČIČ, Tatjana, 2018, Interpretacija zgodbe v turističnem produktu Osnovna šola Brihtna glava [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69338
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interpretation of stories in the tourism product osnovna šola brihtna glava
Opis:THE INTERPRETATION OF THE STORY IN THE TOURISM PRODUCT BISTRA GLAVA PRIMARY SCHOOL (SMART HEAD PRIMARY SCHOOL) The master’s thesis entitled the interpretation of the story in the tourism product Brihtna glava Primary School is based on the author’s involvement in the creating and the interpretation of stories in the innovative tourism product Bistra glava Primary School in Bela Krajina. A qualitative interpretation is an efficient tool for creating different tourism experiences. The heritage interpretation demands increasingly new approaches and two of such approaches are the subject of the thesis: the inclusion of (a) stories and (b) humour in the interpretation. In the theoretical part aims, forms and previous research on effects of interpretation are described via literature review. Furthermore, the guidelines for storytelling in a tourism product, social functions of humour and types of humour are described. In the empirical part of the thesis, we analyse in-depth a transcription and video material of the tourism product Bistra glava Primary School: the interpreted stories about the cultural heritage of Bela Krajina, the role of the performer, the method and type of employed humour. We conclude that the visitors meet the heritage of Bela Krajina with the help of humour and that represents an incredibly kind method of learning from the others. With the use of humour, the producers aim at a different way of thinking, perception and understanding of the importance of preserving the heritage of Bela Krajina. Key Words: interpretation, heritage, humour, Bela Krajina, Brihtna glava Primary School
Ključne besede:interpretation, heritage, humour, Bela Krajina, Brihtna glava Primary School


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici