| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
Avtorji:ID Čok, Lucija (Avtor)
ID Brčaninović, Anita (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2015_Cok,_Brcaninovic_Z_igro_glasov_v_angleskem_jeziku_do_razvijanja_fonoloskega_zavedanja.pdf (739,31 KB)
MD5: 1689B4DA827E13FC5FBC9BD687EAA1D1
PID: 20.500.12556/dkum/cead2f25-4d28-4195-95c6-62c7cf368c59
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2015/1-2/REI_8_1-2_09.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese.
Ključne besede:predšolska vzgoja, predšolski otroci, tuji jeziki, angleščina, učne metode
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 147-166
Številčenje:Letn. 8, št. 1/2
PID:20.500.12556/DKUM-68757 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.2:811.111
COBISS.SI-ID:1537487044 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UEKQMIWL
Datum objave v DKUM:12.10.2017
Število ogledov:1093
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ČOK, Lucija in BRČANINOVIĆ, Anita, 2015, Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2015. Vol. 8, no. 1/2, p. 147–166. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68757
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:From playing with sounds in English to the development of phonological awareness
Opis:For the last few decades we have witnessed an increased interest in introducing foreign languages at early stages of education. The introduction of a foreign language at pre-school level may occur in an integrated manner or in the form of additional activities which is also reflected in the pre-school curriculum. However, in both cases, special attention should be given to the development of listening skills, especially to phonological awareness. This paper presents a model for developing phonological awareness skills in learning English as a foreign language which can be adapted for different types of pre-school programmes and other foreign languages. The implementation of the outlined activities may facilitate children's literacy development both in their first and foreign language.
Ključne besede:young language learners, phonological awareness, foreign language, evaluation of outcomes, teaching approach


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici