| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
Avtorji:ID Majcen, Teja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2010_Lorger_Ucitelj_kot_dejavnik_uspesnosti_v_obveznem_izobrazevanju_na_Finskem.pdf (90,77 KB)
MD5: DDF64859832AE44C913783749DAF4F2F
PID: 20.500.12556/dkum/d6b25fae-cc47-4c61-a768-3a34cc02071d
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2010/2010_03_st_1_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku obravnavamo in preučujemo izobraževanje razrednega učitelja na Finskem kot enega izmed dejavnikov uspešnosti v obveznem izobraževanju. Pred- stavljamo naslednje vidike izobraževanja učiteljev: odločanje za študij in kadrovanje, spremenjeno vlogo učitelja in na njej temelječe izobraževanje učiteljev primarne stopnje (koncept in struktura študija), ideologijo raziskovalnega pristopa k študiju, ki pomembno povezuje teorijo in prakso, ter spretnosti in sposobnosti učitelja v izvajanju kritične refleksije. Ugotavljamo, da temeljni pomen pri izobraževanju učiteljev prinaša prehod iz faze podajanja receptov, navodil in napotkov, kako izvajati izobraževalni proces, v fazo, kjer študentje razvijejo spretnosti kritične refleksije, ki temelji na znanstvenih metodah raziskovanja, ter spoznajo moč refleksije v razvoju kakovostnega izobraževalnega procesa. Gre za ustvarjanje tako imenovanega »novega učitelja«, ki je opisan kot »mentor, raziskovalec, nadzornik, usmerjevalec in pospeševalec učenja« in kot tak pomembno pripomore k uspešnosti učencev v obveznem izobraževanju.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, pedagoški poklic, izobraževanje učiteljev, Finska, pedagoška praksa
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 33-42
Številčenje:Letn. 3, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-68714 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:378.091.12.011-051(480)
COBISS.SI-ID:18107400 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HHHCCJ2N
Datum objave v DKUM:10.10.2017
Število ogledov:1292
Število prenosov:156
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
MAJCEN, Teja, 2010, Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2010. Vol. 3, no. 1, p. 33–42. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68714
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teacher as a success factor in compulsory education in Finland
Opis:In the following article we discuss and examine the education of class teachers in Finland as one of the factors which can lead to success in the field of primary education. The following aspects of teachers’ education are presented: decision for choosing this field of study, the changing role of a teacher and the teachers’ primary level of education (the concept and the structure of the study). These aspects are based on the changing roles, ideology for research approaches that significantly link theory and practical training, and the skills and abilities that a teacher needs in order to implement critical reflection. We have determined that the fundamental meaning in the field of educating teachers is being transformed from a phase of giving instructions and directions and how to implement educational processes into a phase where students develop skills of critical reflection, based on scientific research methods, which enable them to reflect on the development of a quality educational process. It is the creation of the so called “new teacher” who can be described as “a mentor, a researcher, a supervisor, a facilitator and a promoter for learning” and can, in that way, significantly help to increase the success of student’s mandatory education.
Ključne besede:education, teaching profession, teacher education, Finland, teacher training


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici