Naslov: | V učenca usmerjeno učenje |
---|
Avtorji: | ID Puhmeister Jug, Anja (Avtor) ID Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Jug_Anja_2018.pdf (978,40 KB) MD5: 44420E719706A1E471C7645E364BE50F PID: 20.500.12556/dkum/1d90c353-5c6e-4589-819c-4c2a8b6a0d38
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | V učenca usmerjeno učenje je pristop, ki se v šolah vse pogosteje uporablja. Učitelji želijo, da bi se učenci začeli zavedati, da sami zmorejo več, učitelji pa jih pri samostojnem učenju spodbujajo. Pri tem lahko uporabljajo raznolike metode poučevanja, najpogostejše so opisane v tem delu.
Razlog za raziskavo je ta, da sem v sklopu študijskih obveznostih pri poučevanju na šolah ugotavljala, zakaj bodoče učitelje spodbujajo za uporabo različnih metod poučevanja, če jih učitelji na šolah ne uporabljajo, rezultati po uporabljeni »novi« metodi pa so bili skoraj vedno prijetno pozitivni.
Kot raziskovalno metodo sem uporabila spletno anketiranje, v katerem so sodelovali učitelji nekaterih osnovnih šol v Sloveniji, prav tako pa sem preučila obstoječe gradivo o metodah poučevanja.
V teoretičnem delu so predstavljene in na kratko opisane različne aktivne metode poučevanja ter metode, pri katerih je v osrednji vlogi učenec. Opisala sem tudi klasično metodo poučevanja, frontalni pouk, ki v šolah prevladuje.
V raziskovalnem delu naloge sem s pomočjo vprašalnika, ki sem ga poslala v slovenske osnovne šole ugotavljala, katere oblike poučevanja prevladujejo pri predmetu tehnika in tehnologija in kako so le-te razporejene čez leto glede na temo iz učnega načrta. Zanimali so me tudi odzivi učencev, kje učitelji pridobivajo ideje, literaturo in kakšna je kvaliteta gradiva.
Iz rezultatov je razvidno, da tehniko večinoma poučujejo učitelji z ustrezno strokovno izobrazbo, prevladujoči metodi, pri tem predmetu sta frontalni pouk in izdelava izdelka. Učenci se na metode, naj si bodo klasične oz. opisane v tem delu ali učiteljeve lastne dobro odzovejo. Za boljšo motivacijo učitelji iščejo ideje in gradiva za izdelke večinoma na spletu ali v aktualnih učbenikih, njihova kvaliteta pa je solidna. |
---|
Ključne besede: | metode, poučevanje, aktivnosti, motivacija, učenec, šola |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Jug] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-68567  |
---|
UDK: | 37.091.3:62(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 23695624  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:TINEOV2B |
---|
Datum objave v DKUM: | 09.03.2018 |
---|
Število ogledov: | 2079 |
---|
Število prenosov: | 259 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
PUHMEISTER JUG, Anja, 2018, V učenca usmerjeno učenje [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Jug. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68567
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |