| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:V učenca usmerjeno učenje
Avtorji:ID Puhmeister Jug, Anja (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jug_Anja_2018.pdf (978,40 KB)
MD5: 44420E719706A1E471C7645E364BE50F
PID: 20.500.12556/dkum/1d90c353-5c6e-4589-819c-4c2a8b6a0d38
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V učenca usmerjeno učenje je pristop, ki se v šolah vse pogosteje uporablja. Učitelji želijo, da bi se učenci začeli zavedati, da sami zmorejo več, učitelji pa jih pri samostojnem učenju spodbujajo. Pri tem lahko uporabljajo raznolike metode poučevanja, najpogostejše so opisane v tem delu. Razlog za raziskavo je ta, da sem v sklopu študijskih obveznostih pri poučevanju na šolah ugotavljala, zakaj bodoče učitelje spodbujajo za uporabo različnih metod poučevanja, če jih učitelji na šolah ne uporabljajo, rezultati po uporabljeni »novi« metodi pa so bili skoraj vedno prijetno pozitivni. Kot raziskovalno metodo sem uporabila spletno anketiranje, v katerem so sodelovali učitelji nekaterih osnovnih šol v Sloveniji, prav tako pa sem preučila obstoječe gradivo o metodah poučevanja. V teoretičnem delu so predstavljene in na kratko opisane različne aktivne metode poučevanja ter metode, pri katerih je v osrednji vlogi učenec. Opisala sem tudi klasično metodo poučevanja, frontalni pouk, ki v šolah prevladuje. V raziskovalnem delu naloge sem s pomočjo vprašalnika, ki sem ga poslala v slovenske osnovne šole ugotavljala, katere oblike poučevanja prevladujejo pri predmetu tehnika in tehnologija in kako so le-te razporejene čez leto glede na temo iz učnega načrta. Zanimali so me tudi odzivi učencev, kje učitelji pridobivajo ideje, literaturo in kakšna je kvaliteta gradiva. Iz rezultatov je razvidno, da tehniko večinoma poučujejo učitelji z ustrezno strokovno izobrazbo, prevladujoči metodi, pri tem predmetu sta frontalni pouk in izdelava izdelka. Učenci se na metode, naj si bodo klasične oz. opisane v tem delu ali učiteljeve lastne dobro odzovejo. Za boljšo motivacijo učitelji iščejo ideje in gradiva za izdelke večinoma na spletu ali v aktualnih učbenikih, njihova kvaliteta pa je solidna.
Ključne besede:metode, poučevanje, aktivnosti, motivacija, učenec, šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Jug]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-68567 Novo okno
UDK:37.091.3:62(043.2)
COBISS.SI-ID:23695624 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TINEOV2B
Datum objave v DKUM:09.03.2018
Število ogledov:2079
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
PUHMEISTER JUG, Anja, 2018, V učenca usmerjeno učenje [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Jug. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68567
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Student centered learning
Opis:Student-centered learning is an approach that is being used increasingly in schools. Teachers want students to be aware of the fact that they have the ability to do more (work/tasks) on their own, that they are able to study by themselves and because of that they are also being encouraged to do so. To encourage the students, teachers are using a variety of different teaching methods and the most common ones will be described in this dissertation. The reason I decided to carry out this survey is because during my teaching practice in schools I was trying to figure out why teachers-to-be are being encouraged to use different kinds of teaching-methods, if those are not used in schools by teachers themselves, even though results regarding the “new” methods are always positive. The research method I used was an online questionnaire in which elementary schools in Slovenia participated in. Additionally I also examined the literature regarding teaching methods. In the theoretical part, various active teaching methods, in which the student plays the central role, are presented and also briefly described. I also described the classical method of teaching, frontal teaching, which predominates in schools. The research was carried out with a questionnaire which I had sent to Slovenian primary schools. With it I established which forms of teaching are predominating in the subject technology and how they are organized during the school year according to the content of the curriculum. I was also interested in students’ responses, in where the teachers acquire ideas and literature from and in the quality of the material used by the teachers. The results indicate that the subject technology is mostly taught by teachers who have a profession in this subject. The methods that prevail in class are frontal instruction and the making of a product. There is a good response by students regarding the methods of teachers, whether they are classical or invented by teachers themselves. For a higher motivation in students, teachers are browsing the internet or using current textbooks for getting ideas. The ideas and materials for the products have a solid quality.
Ključne besede:methods, teaching, activities, motivation, student, school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici