| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Model of traffic access mode and railway station choice of suburban railway system in Slovenia
Avtorji:ID Rak, Gregor (Avtor)
ID Lep, Marjan (Avtor)
Datoteke:.pdf Transport_Problems_an_International_Scientific_Journal_2014_RAK,_LEP_Model_of_traffic_access_mode_and_railway_station_choice_of_suburba.pdf (538,93 KB)
MD5: 7F485D59CD9C7174AE5218150D9C845D
PID: 20.500.12556/dkum/4a589642-4642-4653-8eac-018c2569ee53
 
URL http://transportproblems.polsl.pl/pl/Archiwum/2014/zeszyt4/2014t9z4_02.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:This article presents the establishment of a model of understanding the access mode and railway station choice of Slovenian passengers. Therefore, a model has been designed to predict the determination of existing decision making preferences of railway users about the access mode and railway station choice with a stated preference survey and face to face method. The target group in the survey were railway passengers in the suburban environment that use the rail for work and school purposes. The total number of respondents was 412. The survey showed that most passengers access the railway station with car (60,2%), by foot (26,2%), with public transport (bus – 8,3%) and with bike (5,3%). Average distance to the station is 4,9 km, average time of access is 10,5 min. Upon exit most passengers walk to the final destination (84,5%), use the public transport (bus – 14,1%), car (1,2%) or bike (0,2%). Average time from exit of the train to final destination is 13,1 min, average distance is 1,58 km.
Ključne besede:passenger transport, departure railway station choice, railway access mode choice
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 15-26
Številčenje:Letn. 9, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-67879 Novo okno
ISSN:1896-0596
UDK:656.211.3.025.2
COBISS.SI-ID:512398390 Novo okno
ISSN pri članku:1896-0596
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZAVQVMH8
Datum objave v DKUM:01.09.2017
Število ogledov:1530
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
RAK, Gregor in LEP, Marjan, 2014, Model of traffic access mode and railway station choice of suburban railway system in Slovenia. Transport Problems: International Scientific Journal [na spletu]. 2014. Vol. 9, no. 4, p. 15–26. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67879
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Transport Problems: International Scientific Journal
Založnik:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
ISSN:1896-0596
COBISS.SI-ID:1993315 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:01.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Das Model der Auswahl des Zutrittes und der Bahnstation in suburbanem Bahnsystem in Slowenien
Opis:Der Artikel präsentiert die Errichtung von einem Modell für Darstellung von Auswahl des Zutrittes und der Bahnstation von Passagieren in Slowenien. Dafür wurde ein Modell errichtet, der die vorhandenen Entscheidungen von Bahnpassagieren in den Bereich von Auswahl des Zutrittes und der Bahnstation prognostiziert aufgrund einer Umfrage und „von Angesicht zu Angesicht“ Methode. Die Zielgruppe der Umfrage waren Bahnpassagiere in einer suburbanen Umgebung die die Bahn benutzen um in die Schule oder zur Arbeit zu fahren. Teilgenommen haben 412 Bahnbenutzer. Die Umfrage hat gezeigt, dass die meisten Passagiere zum Bahnhof mit einem Auto fahren (60,2%), zur Fuß (26,2%) oder mit öffentlichen Verkehrsmitteln kommen (Bus – 8,3%) oder mit einem Fahrrad (5,3%). Der durchschnittliche Abstand zur Bahnstation ist 4,9 km, die durchschnittliche Zugang Zeit ist 10,5 min. Beim Austritt von der Bahn gehen die meisten Passagiere zu dem Endpunkt der Reise zu Fuß (84,5%), mit öffentlichen Verkehrsmitteln (Bus 14,1%), mit einem Auto (1,2%) oder mit einem Fahrrad (0,2%). Die durchschnittliche Zeit von der Bahnstation zum Endpunkt ist 13,1 min, die durchschnittliche Distanz 1,58 km.
Ključne besede:potniški promet, želežniške postaje, odhodi vlakov, prihodi vlakov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici