| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kompetence staršev za pomoč otroku ob soočanju s strahovi
Avtorji:ID Godec, Mojca (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Godec_Mojca_2017.pdf (1,30 MB)
MD5: 2AC8CEB7109D0C13990EAAFBA314AE2F
PID: 20.500.12556/dkum/6138cc37-d53d-47bf-93bc-e2952a31cfbd
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Strah se pojavlja pri vseh otrocih, in sicer v različnih obdobjih in pri vsakem otroku drugače. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V prvem delu so predstavljeni različni strahovi, vloga in pomen strahu, vzroki za strah, razvoj strahu, izražanje strahu pri otroku, vloga odraslega za premagovanje strahu. V nadaljevanju so v teoretičnem delu predstavljene še kompetence, kompetence staršev, opredelitev kompetenc in vrste kompetenc. Empirični del je posvečen raziskavi, kjer so podani rezultati in analiza, česa vse je otroka strah, prvi strah, ki se je pojavil pri otroku, izražanje in vedenje otroka, ko ga je strah, kako starši skupaj z otrokom premagujejo strah, kako starši ravnajo, ko je otroka strah, in kako pomembna se jim zdi komunikacija z otrokom. Vzorec zajema starše, ki imajo predšolske otroke. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom in obdelani s pomočjo programa SPSS. Pri analizi je posebna pozornost usmerjena na analizo razlik glede na starost otrok, spol otroka in izobrazbo staršev. Ugotovljeno je bilo, da starost in spol nimata velikega vpliva na to, česa je otroka strah. Prav tako izobrazba ne vpliva na kompetence staršev za pomoč otroku pri soočanju s strahovi.
Ključne besede:izražanje strahu, kompetence staršev, otrok, pomoč pri premagovanju strahu, starši, strah
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Godec]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67711 Novo okno
UDK:159.91:159.942-053.2(043.2)
COBISS.SI-ID:23361544 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:18ISFJMY
Datum objave v DKUM:13.10.2017
Število ogledov:1075
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GODEC, Mojca, 2017, Kompetence staršev za pomoč otroku ob soočanju s strahovi [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Godec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67711
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Competences of parents to help their children cope with fears
Opis:Every child experiences fear. However, it can appear at different ages and with each child in a different way. This diploma thesis consists of a theoretical and an empirical part. The first part introduces various fears, their role and meaning, reasons for fear, its development, its expression in a child as well as the role of an adult in mastering fear. The continuation of the theoretical part presents various competences, such as the competences of parents. It also shows various types of competences and defines them. The empirical part is dedicated to the presentation of the research findings and their analysis. The answers in the survey show what kind of fears children experience, what were their first fears, how children express their fears and how they behave when they are afraid. The findings also show how parents help their children overcome their fears, how they deal with frightened children and how important they find communication with their children. The survey included parents of pre-school children. The data was acquired using a survey questionnaire and then processed with the SPSS programme. The analysis focuses on the differences in the age of children, their gender and their parents' education. The findings show that the age and gender of children have no significant impact on the things that children are afraid of. In addition, the survey shows no influence of the parents' education on their competence to help their children cope with fears.
Ključne besede:fear expression, parents' competence, child, helping to cope with fear, parents, fear


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici