Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjalna analiza mobilnih rešitev CRM
Avtorji:
ID
Žerdin, Rok
(Avtor)
ID
Sternad Zabukovšek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zerdin_Rok_2017.pdf
(2,63 MB)
MD5: CBAA54AC49AF3451659467A1DD49906D
PID:
20.500.12556/dkum/076d8789-ff5d-40b2-8213-602e7a877c3d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V današnjem času morajo podjetja za svoj obstoj in uspeh na trgu, zaradi povečanja konkurence, poleg ponujanja kakovostnih izdelkov ali storitev, imeti vzpostavljene dobre odnose s strankami. Podjetja uporabljajo koncept upravljanja odnosov s strankami, ki jim pomaga na enem mestu hraniti pomembne informacije o strankah, na podlagi katerih lahko stranke bolje spoznavajo in jim prilagajajo svojo ponudbo. Gre za računalniške sisteme, imenovane rešitve CRM, ki so povezljive tudi z obstoječimi procesi v podjetju, kar podjetjem olajša uvedbo rešitve v podjetje. Ker živimo v času, ko želimo imeti vse informacije na voljo, kjerkoli smo, temu trendu sledijo tudi rešitve CRM. Uporabnikom so na voljo mobilne rešitve CRM, ki omogočajo dostop do podatkov, zabeleženih v sistemu kjerkoli in kadarkoli. Uporabniki tako lahko pregledujejo, urejajo in dodajajo ključne informacije tudi na poti. Da pa je delovanje mobilnih rešitev sploh mogoče, je potrebna tehnologija mobilnega poslovanja, in sicer mobilna omrežja in mobilne naprave. V prvem delu magistrskega dela smo opredelili področje upravljanja odnosov s strankami, z zgodovinskim razvojem in opredelitvijo postopka uvedbe rešitev CRM. Preverili smo tudi stanje na trgu rešitev CRM. Opredelili smo področje mobilnega poslovanja in njegovo tehnologijo. Navedli smo prednosti in slabosti mobilnega poslovanja ter opredelili področje varnosti. V drugem delu smo podrobneje opredelili mobilne rešitve CRM ter predstavili štiri mobilne rešitve CRM, in sicer Intrix CRM, Microsoft Dynamics CRM, Zoho CRM in Salesforce1 mobile CRM. Te smo v primerjalni analizi po izbranih merilih med seboj tudi primerjali in obrazložili rezultate analize.
Ključne besede:
upravljanje odnosov s strankami
,
mobilno poslovanje
,
rešitve CRM
,
mobilne rešitve CRM
,
primerjalna analiza
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Žerdin]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67451
UDK:
004.7
COBISS.SI-ID:
12825884
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:T0J2WBMV
Datum objave v DKUM:
19.10.2017
Število ogledov:
1237
Število prenosov:
146
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽERDIN, Rok, 2017,
Primerjalna analiza mobilnih rešitev CRM
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : R. Žerdin. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67451
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Merjenje in management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Solčavsko
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Maribor
Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
Merjenje zadovoljstva turistov na destinaciji Rogaška Slatina
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Zadovoljstvo gostov s turistično destinacijo Bled
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
A destination competitiveness analysis
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.08.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparative Analysis of Mobile CRM Solutions
Opis:
Because of increased competition today, companies, in addition to offering quality products or services, need to have good customer relationships for the purpose of their existence and market success. They can rely on the concept known as Customer Relationship Management, which helps them to store important customer information in one place, whereby they can better understand customers and easily adapt their offer to specific customers. These are computer systems called CRM solutions, which can also connect with existing processes in the company. This makes it easier for companies to implement a solution internally. We live in a time when we want to have all information available wherever we are, and CRM solutions also follow this trend. Users can use CRM mobile solutions, which allow access to data recorded in the system anywhere and anytime. Users can therefore view, edit and add key information on the go. However, in order for the functioning of mobile solutions to be possible, the use of mobile business technology is required. In this context, both mobile networks and mobile devices are needed. In the first part of the master´s thesis, the field of customer relationship management was defined, with historical development and definition of the process of CRM solutions implementation. Also, the situation on the CRM solution market was reviewed. Next, the field of mobile business and its technology was defined. The advantages and disadvantages of the mobile business were presented and its security defined. In the second part, we defined the CRM mobile solutions in more detail and presented four CRM solutions: Intrix CRM, Microsoft Dynamics CRM, Zoho CRM and Salesforce1 mobile CRM. In the comparative analysis, these were compared according to the selected criteria. In the end, the results of the comparison were explained.
Ključne besede:
customer relationship management
,
mobile business
,
CRM solutions
,
CRM mobile solutions
,
comparative analysis
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj