| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Filmska produkcija: od ideje do distribucije
Avtorji:ID Škofič, Špela (Avtor)
ID Strašek, Sebastjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Skofic_Spela_2017.pdf (51,05 MB)
MD5: 1A08505505A9332CF1439AF53887BA92
PID: 20.500.12556/dkum/6b0458d6-9adf-49d8-9d2c-834c75cb4835
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Filmska produkcija nam prikazuje ustvarjanje filmov. Z razvojem tehnologije in digitalizacijo se je spreminjal tudi celoten proces ustvarjanja filma. Zaradi tega lahko dandanes ustvarimo dober film z zelo nizkim filmskim proračunom, prav tako pa so v zadnjih enajstih letih zaradi razvoja v uporabi posebnih učinkov ustvarili najdražje filme vseh časov. Proračun se lahko razlikuje glede na zvrst filma. Filmi s posebnimi učinki so dražji v primerjavi s tistimi, ki posebnih učinkov nimajo. Prav tako je igrani film v večini dražji od dokumentarnega, saj ustvarjanje slednjega ne zajema vseh faz, ki jih najdemo pri igranem filmu. Poznamo določene specifike financiranja, značilne posebej za ZDA, Evropo in Slovenijo, kot tudi razvoj novejših platform, kot sta Kickstarter in Indiegogo, ki sta skupna vse trem. Po številu ustvarjenih filmskih uspešnic še zmeraj prevladujejo ZDA in hollywoodska industrija.
Ključne besede:film, filmska industrija, produkcija, financiranje, distribucija, promocija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Škofič]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67431 Novo okno
UDK:338.4
COBISS.SI-ID:12886044 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V1RNEUCT
Datum objave v DKUM:27.11.2017
Število ogledov:2196
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠKOFIČ, Špela, 2017, Filmska produkcija: od ideje do distribucije [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Škofič. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67431
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Film production: from idea to distribution
Opis:Film production shows us the making of a film. The process of making a film has changed with the development of technology and digitalisation. That is why nowadays we can make a good film with a very low budget. On the other side the most expensive films were made because of the special effect development in the past eleven years. The budget can be different depending on the type of the film. Films that include special effects are more expensive than the ones without them. Featured films are more expensive than documentaries because documentaries don't include all the phases that featured film making does. We know the specifics of financing a film that are typical for The United States of America, Europe and Slovenia. There are also new platforms like Kickstarter and Indiegogo that are typical for United States, Europe and Slovenia. The United States of America and its Hollywood industry are still in lead in making blockbusters.
Ključne besede:film, film business, production, financing, distribution, promotion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici