Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza poslovnega komuniciranja v nemški kulturi
Avtorji:
ID
Husnjak, Martina
(Avtor)
ID
Korez Vide, Romana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jelinic_Martina_2017.pdf
(706,37 KB)
MD5: 690D4C8B0804380A76EF6267ABDB175E
PID:
20.500.12556/dkum/eb1cf740-afac-49ef-b694-dc1319f11671
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Poslovno komuniciranje je eden izmed glavnih dejavnikov uspešnega mednarodnega poslovanja. Pri mednarodnem poslovanju in poslovnem komuniciranju moramo biti pozorni na izbiro pravilne komunikacije, moramo spoznati kulturo sogovornika, saj lahko tako bistveno olajšamo doseganje ciljev organizacije. Številni avtorji poudarjajo pomen poznavanja medkulturnih razlik in kako le-te vplivajo na poslovno komuniciranje in mednarodno poslovanje na splošno. Vedno več podjetij in poslovnežev se zaveda medkulturnih razlik in jim zato namenjajo veliko pozornosti. S širjenjem na tuje trge pridemo v stik z drugačnimi kulturami, zato je zelo pomembno poznati kulturne razlike, saj drugače lahko pride do konfliktov in kulturnega šoka. Medkulturni pogajalec in poslovnež mora pridobiti potrebna znanja in veščine, s katerimi lažje in hitreje razvije uspešno mednarodno poslovno sodelovanje. Nemčija je ena izmed vodilnih držav in trgovinskih partneric v Evropski uniji. V diplomskem projektu smo podrobneje predstavili in analizirali nemško kulturo in poslovno komuniciranje ter ju umestili v izbrane modele medkulturnih razlik.
Ključne besede:
poslovno komuniciranje
,
poslovna pogajanja
,
kultura
,
medkulturne razlike
,
Nemčija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jelinić]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66729
UDK:
005.57
COBISS.SI-ID:
12861212
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0HQ14830
Datum objave v DKUM:
07.11.2017
Število ogledov:
1910
Število prenosov:
230
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HUSNJAK, Martina, 2017,
Analiza poslovnega komuniciranja v nemški kulturi
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jelinić. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66729
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Duševno zdravje zdravstvenih delavcev v času pandemij
Vpliv pandemije Covida-19 na zdravstvene delavce v bolnišnicah
Odnos in stališča zdravstvenih delavcev do cepljenja proti covid-19
Doživljanje zdravstvenih delavcev v domovih starejših občanov v času pred in po epidemije covid-19
Zdrav življenjski slog in vloga zdravstvenih delavcev pri ženskah s policističnimi jajčniki
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
E-izobraževanje in marketing
Blend.FL na Fakulteti za logistiko
Uporaba hevristične analize za ocenjevanje kakovosti e-gradiv
Izobraževanje in globalizacijski procesi
Development of courseware modules for engineering mechanics education
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
06.07.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Analysis of Business Communication in German Culture
Opis:
Business communication is one of the main factors for successful international business activities. When it comes to international business activities and business communication, we need to carefully choose the right way of communication and get to know our partner’s culture, which can significantly help us to achieve our organization’s goals. Numerous authors emphasize the importance of being familiar with cross-cultural differences and their effect on business communication and international business activities in general. An increasing number of companies and business persons are aware of these differences and pay more attention to them. By expanding on foreign markets, we get in contact with different cultures. It is therefore very important to know these differences to avoid possible conflicts and cultural shocks. A cross-cultural negotiator and a businessperson must acquire the requisite knowledge and skills, which can help them to conduct international business cooperation easier and quicker. Germany is one of the leading countries and trade partners in the European Union. In the diploma thesis, we thoroughly presented and analysed the German culture and business communication and placed them into selected models of cross-cultural differences.
Ključne besede:
business communication
,
business negotiations
,
culture
,
cross-cultural differences
,
Germany.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj