| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza poslovnega komuniciranja v nemški kulturi
Avtorji:ID Husnjak, Martina (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jelinic_Martina_2017.pdf (706,37 KB)
MD5: 690D4C8B0804380A76EF6267ABDB175E
PID: 20.500.12556/dkum/eb1cf740-afac-49ef-b694-dc1319f11671
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Poslovno komuniciranje je eden izmed glavnih dejavnikov uspešnega mednarodnega poslovanja. Pri mednarodnem poslovanju in poslovnem komuniciranju moramo biti pozorni na izbiro pravilne komunikacije, moramo spoznati kulturo sogovornika, saj lahko tako bistveno olajšamo doseganje ciljev organizacije. Številni avtorji poudarjajo pomen poznavanja medkulturnih razlik in kako le-te vplivajo na poslovno komuniciranje in mednarodno poslovanje na splošno. Vedno več podjetij in poslovnežev se zaveda medkulturnih razlik in jim zato namenjajo veliko pozornosti. S širjenjem na tuje trge pridemo v stik z drugačnimi kulturami, zato je zelo pomembno poznati kulturne razlike, saj drugače lahko pride do konfliktov in kulturnega šoka. Medkulturni pogajalec in poslovnež mora pridobiti potrebna znanja in veščine, s katerimi lažje in hitreje razvije uspešno mednarodno poslovno sodelovanje. Nemčija je ena izmed vodilnih držav in trgovinskih partneric v Evropski uniji. V diplomskem projektu smo podrobneje predstavili in analizirali nemško kulturo in poslovno komuniciranje ter ju umestili v izbrane modele medkulturnih razlik.
Ključne besede:poslovno komuniciranje, poslovna pogajanja, kultura, medkulturne razlike, Nemčija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Jelinić]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66729 Novo okno
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:12861212 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0HQ14830
Datum objave v DKUM:07.11.2017
Število ogledov:1910
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HUSNJAK, Martina, 2017, Analiza poslovnega komuniciranja v nemški kulturi [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jelinić. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66729
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Analysis of Business Communication in German Culture
Opis:Business communication is one of the main factors for successful international business activities. When it comes to international business activities and business communication, we need to carefully choose the right way of communication and get to know our partner’s culture, which can significantly help us to achieve our organization’s goals. Numerous authors emphasize the importance of being familiar with cross-cultural differences and their effect on business communication and international business activities in general. An increasing number of companies and business persons are aware of these differences and pay more attention to them. By expanding on foreign markets, we get in contact with different cultures. It is therefore very important to know these differences to avoid possible conflicts and cultural shocks. A cross-cultural negotiator and a businessperson must acquire the requisite knowledge and skills, which can help them to conduct international business cooperation easier and quicker. Germany is one of the leading countries and trade partners in the European Union. In the diploma thesis, we thoroughly presented and analysed the German culture and business communication and placed them into selected models of cross-cultural differences.
Ključne besede:business communication, business negotiations, culture, cross-cultural differences, Germany.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici