| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategic aspect of knowledge management
Avtorji:ID Arsenijević, Olja (Avtor)
ID Trivan, Dragan (Avtor)
ID Podbregar, Iztok (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2017_Arsenijevic_et_al._Strategic_Aspect_of_Knowledge_Management.pdf (636,86 KB)
MD5: C6386EE00F9345B0CC1FB3AAFD07CAF3
PID: 20.500.12556/dkum/5905005c-eae0-4799-821e-476548a80ceb
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2017.50.issue-2/orga-2017-0011/orga-2017-0011.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: This paper analyses the strategic aspects of knowledge management in organizations in Serbia, from the theoretical and empirical point of view. In its theoretical part, the paper analyzes the latest literature in the fields of knowledge management, relations between communications strategyes and knowledge management, generations of knowledge management and organizational culture. Design/Methodology/Approach: In its empirical part, the paper deals with determining the level of knowledge management in Serbian organizations through diffrent generations of knowledge management, as well as the problem with explicit and tacit knowledge management. The hypotheses were tested using data colleted from organizatons in Serbia via questionnaire, which consisted of 50 questions to examine five key factors in knowledge management. Results: The results showed that out of 41 indicators, only eight are rated positively. Results of t-test indicate significant distinctions within factors affecting the quality of knowledge management, as well as differences in quality of explicit and tacit knowledge management, therefore they confirmed both hypotheses. Conclusion: The knowledge management projects in organizations in Serbia are initiated, as well as that belonging to the first generation of knowledge management can be defined.
Ključne besede:knowledge management, strategy, explicit knowledge, tacit knowledge
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 163-174
Številčenje:Letn. 50, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-66685 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:7929619 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2017-0011 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HYGYGH9P
Datum objave v DKUM:06.07.2017
Število ogledov:1618
Število prenosov:393
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ARSENIJEVIĆ, Olja, TRIVAN, Dragan, PODBREGAR, Iztok in ŠPRAJC, Polona, 2017, Strategic aspect of knowledge management. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2017. Vol. 50, no. 2, p. 163–174. [Dostopano 16 april 2025]. DOI 10.1515/orga-2017-0011. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66685
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Strateški vidik upravljanja znanja
Opis:Ozadje in namen: S prispevkom želimo tako s teoretičnega kakor z empiričnega vidika predstaviti strateške vidike upravljanja znanja v organizacijah v Srbiji. V teoretičnem delu prispevka smo predstavili najnovejše dosledke s področja upravljanja znanja, relacije med strategijami komunikacije in upravljanjem znanja ter pomenom dimenzij ustvarjanja znanja in organizacijsko kulturo. Oblikovanje/metodologija/pristop: Empirični del prispevka predstavi opredelitev nivoja upravljanja znanja v organizacijah v Srbiji skozi vidik dimenzije upravljanja znanja in problem eksplicitnega ter tihega znanja. V prispevku smo postavili dve hipotezi: H1: Organizacije v Srbiji so na prvi stopnji upravljanja znanja in H2: Organizacije v Srbiji bolje upravljajo z eksplicitnim kakor tihim znanjem. Hipotezi sta bili testirani s pomočjo raziskave in anketnega vprašalnika, ki ga je sestavljalo 50 vprašanj. S pomočjo anketnega vprašalnika smo analizirali pet ključnih dejavnikov upravljanja znanja. Rezultati: Rezultati so pokazali, da je bilo med 41 indikatorji samo osem ocenjenih pozitivno. Rezultati t-testi kažejo statistično pomembne razlike znotraj razločkov faktorjev v kakovosti eksplicitnega in tihgega upravljanja znanja, zatorej smo potrdili obe hipotezi. Zaključek: V organizacijah v Srbiji so projekti upravljanja znanja na začetni stopnji kar smo utemeljili skozi prispevek in raziskavo.
Ključne besede:upravljanje znanja, strategija, eksplicitno znanje, tiho znanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici