Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vrednotenje izobraževanja iz transfuzijske medicine
Avtorji:
ID
Gregorc, Ana
(Avtor)
ID
Marič, Miha
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Vukovič, Goran
(Komentor)
Datoteke:
UN_Gregorc_Ana_2017.pdf
(1,45 MB)
MD5: 0BB09D0B4F9EB5B47F9EA83F2DBD1192
PID:
20.500.12556/dkum/0f5cdfbb-20b4-4011-ad54-99229d669154
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Zavod RS za transfuzijsko medicino poleg svoje osnovne dejavnosti, preskrbe z varno krvjo, opravlja tudi izobraževalno dejavnost. Transfuzijska medicina je obvezni del programa specializacij zdravnikov, ki zdravijo bolnike s krvnimi pripravki. Glavni namen izobraževanja je izboljšanje kakovosti in varnosti zdravljenja s krvjo. Izobraževanje iz transfuzijske medicine za zdravnike - specializante je organizirano v obliki tečaja, ki traja deset dni in se izvaja trikrat na leto. Vrednotenje izobraževanja je eden od pomembnih dejavnikov, ki pripomorejo k stalnemu izboljševanju in prilagajanju izobraževalnega programa potrebam posameznim specializacij glede na strokovne smernice zdravljenja s krvjo. V teoretičnem delu diplomske naloge je opredeljen proces izobraževanja s poudarkom na vrednotenju izobraževanja. V raziskovalnem delu naloge so prikazni rezultati vrednotenja tečaja transfuzijske medicine s strani udeležencev, ki so se tečaja udeležili od januarja 2016 do januarja 2017. V anketnem vprašalniku, s katerim smo ovrednotili zadovoljstvo udeležencev je bila zagotovljena njihova anonimnost. Odgovori zbrani z anketo so pokazali, da je tečaj izpolnil pričakovanja udeležencev, pridobljeno znanje pa bo uporabno pri njihovem delu. Z vsebino predavanj, predavatelji, vajami, učnim gradivom in organizacijo tečaja so bili udeleženci zelo zadovoljni, saj so bile njihove povprečne ocene višje od 4 (prav dobro). Nekoliko slabše sta bila ocenjena pisni izpit s povprečno oceno 3,33 in praktični izpit s povprečno oceno 3,85. Na splošno so bili udeleženci z izobraževanjem zadovoljni, saj je bila skupna poprečna ocena tečaja 4,14. Ugotovili smo tudi, da ni statistično značilnih razlik v zadovoljstvu z izobraževanjem med spoloma in specializacijami. Tečaj transfuzijske medicine za zdravnike specializante ima dolgoletno tradicijo in je bil tekom let deležen stalnih izboljšav na podlagi vrednotenja celotnega procesa izobraževanja in prilaganja novim smernicam na področju zdravljenja s krvjo. Z nadaljevanjem le tega, bodo tudi v bodoče izidi izobraževanja zadovoljivi in bodo pomembno prispevali k varnemu zdravljenju bolnikov s krvjo.
Ključne besede:
- Izobraževanje - Transfuzijska medicina - Vrednotenje - Zadovoljstvo - Zdravniki specializanti
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66609
COBISS.SI-ID:
7948563
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6JEYX2KB
Datum objave v DKUM:
23.08.2017
Število ogledov:
1228
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GREGORC, Ana, 2017,
Vrednotenje izobraževanja iz transfuzijske medicine
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66609
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izmenjava medijskih vsebin na spletu
Analiza medijskih vsebin v predvolilni kampanji v ZDA
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Medijska fenomenologija
Analiza možnosti prepletanja participativnih in dominantnih medijskih vsebin v digitalnem okolju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Baterijsko napajan električni pogonski sistem male moči
Nadzorna enota električnega vozila
Problematika visokonapetostnih baterij po koncu življenjske dobe vozila na električni ali hibridni pogon
Simulacija voznih ciklov vozila z uporabo modela asinhronskega stroja
Toplotno okolje v električnem vozilu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.07.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Evaluation of education in transfusion medicine
Opis:
In addition to its basic activity, the safe blood transfusion service, the Blood Transfusion Centre of Slovenia carries out educational activities. Transfusion medicine is a mandatory part of the specialization program for doctors who treat patients with blood products. The main purpose of education is to improve the quality and safety of blood treatments. The education from transfusion medicine for physician is organized in the form of a course lasting ten days and carried out three times a year. Evaluation of education is one of the important factors that contribute to the continuous improvement and adaptation of the education program to the needs of individual specialties according to the professional guidelines for blood therapy. In the theoretical part of the thesis we defined the process of education with an emphasis on evaluation. In the research part of the thesis, we displayed the results of the evaluation of the course of transfusion medicine from the view point of the participants who took part in the course from January 2016 to January 2017. The survey questionnaire, with which we assessed participant satisfaction, guaranteed their anonymity The answers collected with the survey showed that the course fulfilled the expectations of the participants, and that the acquired knowledge will be useful in their work. The participants were very satisfied with the content of lectures, lecturers, exercises, teaching materials and organization of the course, as their average grades were higher than 4 (very good). The written exam with the average grade of 3,33 and practical exam with the average grade of 3,85 received a somewhat lower grade. In general, the participants were satisfied with the education course, as the total average rate of the course was 4.14. We also found that there are no statistically significant differences in the satisfaction between genders and specializations. Transfusion medicine course for physician has a long tradition and has enjoyed years and years of continuous improvements based on evaluation of the whole process of learning and adapting to the new trends in the field of blood therapy. By continuing this, future learning outcomes will be satisfactory and will significantly contribute to the safe treatment of patients with blood.
Ključne besede:
- Education - Transfusion medicine - Evaluation - Satisfaction - Specialists
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj