Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji
Avtorji:
ID
Čeh, Martin
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Marič, Miha
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Ceh_Martin_2017.pdf
(2,21 MB)
MD5: 94CE649DC1B73E16FF577D1DF5AA5559
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Z raziskavo pod naslovom »Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji« smo želeli ugotoviti, kakšna je stopnja zadovoljstva zaposlenih. Zanimalo nas je, kateri dejavniki imajo največji vpliv na zadovoljstvo zaposlenih. V reševalnih službah zdravstvenih zavodov oziroma sistemu NMP Slovenije trenutno poteka reorganizacija v smislu izgradnje urgentnih centrov in vzpostavitve dispečerske službe zdravstva Slovenije s pripadajočimi dispečerskimi centri. Glede na pričujoče spremembe sistema, nas je zanimalo stanje zadovoljstva zaposlenih v reševalnih službah. Izvedli smo raziskavo v reševalnih službah zdravstvenih zavodov na področju vse Slovenije, posredovali smo 810 vprašalnikov v obliki e-ankete, v analizo rezultatov pa smo vključili 242 v celoti izpolnjenih vprašalnikov. V raziskavi smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah, raziskovali pa smo tudi dejavnike, ki naj bi vplivali na zadovoljstvo oziroma so s tem kakorkoli povezani. Postavili smo 9 hipotez, ki smo jih tudi potrdili. Z raziskavo smo pokrili področje celotne Slovenije ali drugače rečeno, v raziskavo smo zajeli vse statistične regije. Ugotavljamo, da so zaposleni v reševalnih službah z delom zadovoljni, saj je povprečna vrednost zadovoljstva 5,10. To nas veseli, saj se zavedamo vpliva zadovoljstva na učinkovitost in uspešnost zaposlenega. Po drugi strani pa rezultati centralnega dela vprašalnika o splošnem zadovoljstvu kažejo na ambivalentnost. Tako ni moč govoriti ne o zadovoljstvu, niti o nezadovoljstvu. Lahko bi rekli, da je stanje dobro, z veliko možnosti za izboljšave. Rezultati analize kažejo, da dejavniki, na podlagi katerih so bile formirane hipoteze, dejansko vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Najnižje rezultate smo opazili na področju plače, bonitet in nagrad. Menimo, da bi bile potrebne spremembe na področju plačne politike, nagrajevanja in bonitet. Po drugi strani pa smo opazili najvišje ocene na področju narave dela, sodelavcev in supervizije oziroma nadzora.
Ključne besede:
zadovoljstvo
,
motivacija
,
NMP Slovenije
,
zdravstveni zavod
,
reševalna služba
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-66126
COBISS.SI-ID:
7937299
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZSDNG6CH
Datum objave v DKUM:
22.06.2017
Število ogledov:
1466
Število prenosov:
428
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČEH, Martin, 2017,
Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66126
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zmanjšanje ogljičnega odtisa v dobavni verigi oem-ov zaradi neustrezne interpretacije rezultatov rtg skritih napak v nodularni litini
Zelena energetika?
Zelene energije in osveščanje o njih
Učinki uvajanja električnih vozil kot prispevek k nizkoogljični družbi na primeru podjetija Armarium
Science, human awareness and environmental attitudes
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Green energy hubs for the military that can also support the civilian mobility sector with green hydrogen
Pot k ogljično nevtralnim izdelkom na trgu gradbenih izolacijskih materialov
Oblikovanje informacij za ravnanje z ogljičnim odtisom v podjetju Domel
Reducing carbon footprint by changing energy systems
Pridobivanje energije s fuzijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Employee satisfaction in the emergency services of health institutions in Slovenia
Opis:
In the study entitled "Employee satisfaction in the emergency services of health institutions in Slovenia", we wanted to determine what is the level of employee satisfaction and which factors have the greatest impact on employee satisfaction. The emergency services of health care institutions and the system of EMS Slovenia, is currently under reorganization, in terms of construction and setting up emergency centers, dispatch service of Slovenia and the associated control dispatch centers. Due to changes in the present system, we wanted to know the status of employee satisfaction in the emergency services. We carried out a survey in the emergency services of health institutions in Slovenia. 810 questionnaires were submitted in the form of e-survey, in the analysis of the results we included 242 fully completed questionnaires. In the study we want to find out overall employee satisfaction in the emergency services, we also investigated the factors that could have influence on the satisfaction or are connected with it in any way. We set up 9 hypotheses, that we have also confirmed. The research covered the entire area of Slovenia or in other words, the study included all statistical regions. We found out that employees in emergency services, are satisfied with their work, since the average value of satisfaction was 5,10. This pleased us, because we are aware of the impact of satisfaction on the effectiveness and efficiency of the employee. On the other hand, the results of the central part of the questionnaire about general satisfaction, are pointing to the ambivalence, so we can’t talk about general satisfaction neither dissatisfaction. We could say that the situation is good, but there is plenty of room for improvement. The analysis of results show that the factors, being at the basis of the hypotheses, indeed have an impact on employee satisfaction. The lowest results were observed in the area of pay, bonuses and rewards. Changes in pay policy, bonuses and benefits would be required. On the other hand, we observed the highest results in the subscales of nature of work, co-workers and supervision.
Ključne besede:
satisfaction
,
motivation
,
EMS Slovenia
,
health institution
,
emergency service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj