| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Port hinterland modelling based on port choice
Avtorji:ID Kramberger, Tomaž (Avtor)
ID Rupnik, Bojan (Avtor)
ID Štrubelj, Gregor (Avtor)
ID Prah, Klemen (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2015_Kramberger_et_al._Port_Hinterland_Modelling_Based_on_Port_Choice.pdf (495,28 KB)
MD5: F4CC41D4D988D284BC519E36AD61BA17
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/1611
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:This paper presents a new approach for hinterland modelling based on the results of port choice modelling. The paper follows the idea that the shippers' port choice is a trade-off between various objective and subjective factors. The presented model tackles the problem by applying the AHP method in order to obtain ports' preference rates based on subjective factors, and combine them with objective factors, which include port operation costs, sailing times, and land transport costs using MILP. The ports' hinterlands are modelled by finding the optimal port of choice for different locations across Europe and merging the identical results. The model can be used in order to produce captive hinterland of ports and can also be exploited in order to analyse how changes in the traffic infrastructure influence the size of hinterlands.
Ključne besede:port hinterland modelling, captive hinterland, contestable hinterland, ports, MILP, GIS, objective and subjective factors
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 195-203
Številčenje:Letn. 27, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-66034 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:656.6
COBISS.SI-ID:512689725 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v27i3.1611 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LC979AT8
Datum objave v DKUM:05.06.2017
Število ogledov:1671
Število prenosov:442
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KRAMBERGER, Tomaž, RUPNIK, Bojan, ŠTRUBELJ, Gregor in PRAH, Klemen, 2015, Port hinterland modelling based on port choice. Promet [na spletu]. 2015. Vol. 27, no. 3, p. 195–203. [Dostopano 19 april 2025]. DOI 10.7307/ptt.v27i3.1611. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66034
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Skrajšan naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti, Fakulteta za pomorstvo in promet, Universita degli studi di Trieste, Istituto per lo studio dei transporti nell'integrazione economica europea, Fakultet za saobračaj i komunikacije, Fakulta prevadzky a ekonomiky dopravy a spojov, Dopravni fakulta Jana Pernera
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Modeliranje pristaniškega zaledja z izbiro pristanišča
Opis:Članek predstavlja nov pristop za modeliranje pristaniškega zaledja na podlagi rezultatov izbire pristanišča. Metodologija je osnovana na ideji, da je izbira pristanišča kompromis med raznimi tako objektivnimi kot tudi subjektivnimi dejavniki. Predstavljen model rešuje problematiko z uporabo metode AHP za določitev preferenčnih stopenj pristanišč na podlagi subjektivnih dejavnikov, katere nato združi z objektivnimi izračuni, ki vključujejo operativne stroške, čase plutja ter stroške zemeljskega transporta z uporabo metode MILP. Modeliranje zaledja je izvedeno z določitvijo optimalnega pristanišča za razne lokacije znotraj Evrope in z združevanjem istih rezultatov. Model je možno uporabiti za določanje zajetega zaledja pristanišč, prav tako pa ga je možno uporabiti za razne analize kako spremembe v prometni infrastrukturi vplivajo na obliko zaledij.
Ključne besede:modeliranje zaledja pristanišč, zajeto zaledje, nedorečeno zaledje, pristanišča, MILP, GIS, objektivni in subjektivni dejavniki


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici