Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga
Avtorji:
ID
Kovač, Rok
(Avtor)
ID
Urh, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kovac_Rok_2017.pdf
(4,33 MB)
MD5: EA1F7359936B0DED525A6C22F3413964
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu je predstavljena primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga. Sistemi so bili izbrani na podlagi podatkov podjetja Frodx d. o. o., ki se ukvarja z integracijo sistemov za avtomatizacijo trženja. Primerjava je bila izvedena glede na običajne ter napredne procese, ki jih lahko v okviru trženjskih dejavnosti avtomatiziramo. Dokumentirani rezultati izvedenih procesov prikažejo, kako se v praksi implementira in uporablja sisteme za avtomatizacijo marketinga. Obstoječim ter bodočim uporabnikom sistemov za avtomatizacijo marketinga želimo s prikazanim izboljšati predstavo o konceptu sistemov za avtomatizacijo marketinga (sistemi MA) in predočiti izhodišča za njihovo učinkovito uporabo.
Ključne besede:
Avtomatizacija marketinga
,
Avtomatizacija
,
Marketing
,
Vsebinski marketing
,
Vhodni marketing
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-65113
COBISS.SI-ID:
7906323
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NXZT2D6A
Datum objave v DKUM:
29.03.2017
Število ogledov:
1476
Število prenosov:
150
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Rok, 2017,
Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65113
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pogled internista onkologa na zdravljenje raka želodca
Pogled zdravnika radioterapevta na zdravljenje raka požiralnika
Predoperativno obsevanje pri bolnici z rakom želodca
Kirurgija raka želodca
Pogled radioterapevta onkologa na kaheksijo pri bolnikih z rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Participacija v gozdarskem načrtovanju
Proceedings
Gorski gozd
Urejanje gozdnega prostora
Upravljanje z gozdnim prostorom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparison of marketing automation systems
Opis:
In this thesis we present a comparison of marketing automation systems. The compared systems were picked based on the data collected at the company FrodX d. o. o., which deals with the integration of marketing automation systems. The comparison was made using conventional and advanced marketing processes that can be automated with marketing automation systems. The results of the comparison show how marketing automation tools are implemented and used. Our goal was to present in more depth the notion and concepts of marketing automation systems to the existing and future users.
Ključne besede:
Marketing automation
,
Automation
,
Marketing
,
Content marketing
,
Inbound marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj