| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga
Avtorji:ID Kovač, Rok (Avtor)
ID Urh, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kovac_Rok_2017.pdf (4,33 MB)
MD5: EA1F7359936B0DED525A6C22F3413964
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu je predstavljena primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga. Sistemi so bili izbrani na podlagi podatkov podjetja Frodx d. o. o., ki se ukvarja z integracijo sistemov za avtomatizacijo trženja. Primerjava je bila izvedena glede na običajne ter napredne procese, ki jih lahko v okviru trženjskih dejavnosti avtomatiziramo. Dokumentirani rezultati izvedenih procesov prikažejo, kako se v praksi implementira in uporablja sisteme za avtomatizacijo marketinga. Obstoječim ter bodočim uporabnikom sistemov za avtomatizacijo marketinga želimo s prikazanim izboljšati predstavo o konceptu sistemov za avtomatizacijo marketinga (sistemi MA) in predočiti izhodišča za njihovo učinkovito uporabo.
Ključne besede:Avtomatizacija marketinga, Avtomatizacija, Marketing, Vsebinski marketing, Vhodni marketing
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-65113 Novo okno
COBISS.SI-ID:7906323 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NXZT2D6A
Datum objave v DKUM:29.03.2017
Število ogledov:1476
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
KOVAČ, Rok, 2017, Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=65113
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of marketing automation systems
Opis:In this thesis we present a comparison of marketing automation systems. The compared systems were picked based on the data collected at the company FrodX d. o. o., which deals with the integration of marketing automation systems. The comparison was made using conventional and advanced marketing processes that can be automated with marketing automation systems. The results of the comparison show how marketing automation tools are implemented and used. Our goal was to present in more depth the notion and concepts of marketing automation systems to the existing and future users.
Ključne besede:Marketing automation, Automation, Marketing, Content marketing, Inbound marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici