| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stanje slovenskega podjetništva in izzivi izobraževanja za podjetnost : slovenski podjetniški observatorij 2013
Avtorji:ID Rebernik, Miroslav (Avtor)
ID Širec, Karin (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Avtor)
ID Singer, Slavica (Recenzent)
ID Tominc, Polona (Recenzent)
Datoteke:URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/162
 
.pdf RAZ_Rebernik_Miroslav_i2014.pdf (4,52 MB)
MD5: 8ACE394256A7EC3D0692DB9F2F822C4E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:V monografiji smo analizirali vse gospodarske družbe in samostojne podjetnike v Sloveniji leta 2012, nato pa smo za leto 2010 primerjali ključne podatke za podjetja EU-27 in Slovenije v nefinančnem sektorju gospodarstva (to so dejavnosti industrije, trgovine in storitev). V Sloveniji je bilo leta 2012 59.726 gospodarskih družb in 72.325 samostojnih podjetnikov, to je skupaj 132.051 podjetij. Ustvarjena dodana vrednost je znašala 19,25 milijarde evrov. Podjetja so leta 2012 ustvarila 614 milijonov evrov neto poslovnega izida. V drugem delu opozarjamo na pomen podjetništva v sodobni družbi ter na njegov vpliv na ekonomski in družbeni razvoj. Prikazujemo stanje podjetniškega izobraževanja v Sloveniji, analiziramo njegove temeljne ovire in dejavnike uspeha ter podajamo nekatera priporočila za njihovo preseganje. Eno od njih je vzpostavitev primerne strategije izobraževanja za podjetništvo na visokošolski ravni, ki pa ne sme biti ločena od splošne strategije izobraževanja za podjetništvo, kot tudi ne od siceršnjega okvira pospeševanja podjetništva.
Ključne besede:razvoj, izobraževanje, podjetniška demografija, EU-27 nefinančni sektor gospodarstva, primerjalna analiza, podjetniško izobraževanje, ovire podjetniškega izobraževanja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:95 str.
PID:20.500.12556/DKUM-64936 Novo okno
ISBN:978-961-6802-29-1
UDK:658(497.4)"2013"
COBISS.SI-ID:76872193 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WUQ544YT
Datum objave v DKUM:18.01.2017
Število ogledov:1826
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
REBERNIK, Miroslav, ŠIREC, Karin in MOČNIK, Dijana, 2014, Stanje slovenskega podjetništva in izzivi izobraževanja za podjetnost : slovenski podjetniški observatorij 2013 [na spletu]. Znanstvena monografija. Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta. [Dostopano 2 april 2025]. ISBN 978-961-6802-29-1. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64936
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Tajno policijsko delovanje in sodelovanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Condition of Slovenian Entrepreneurship and the Challenges of Entrepreneurship Education : Slovenian Entrepreneurship Observatory 2013
Opis:In this monograph, we analysed all the companies and entrepreneurs in Slovenia in 2012 and then, for 2010, we compared the critical data for companies from the EU-27 and Slovenia in the activities of industry, trade and services. In Slovenia in 2012, 132,051 companies employed almost 536,000 people. Most businesses (19%) were operating in trade, maintenance and repair of motor vehicles. Created added value amounted to 19.25 billion euro. Within the second part, we point to the importance of entrepreneurship in the modern society and its impact on the economic and social development. We show the state of entrepreneurship education in Slovenia and analyse its basic obstacles and success factors, as well as give some recommendations for overcoming them. One such recommendation is establishing an appropriate strategy for entrepreneurship education at the higher education level, although this cannot be separated from the general entrepreneurship education strategy or from the general framework for the promotion of entrepreneurship.
Ključne besede:Companies Demography, EU-27 Non-Financial Business Sector, Comparative Analysis, Entrepreneurship Education, Barriers to Entrepreneurship Education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici