Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vrstniški odnosi v osnovni šoli: odnosi med različnimi vidiki socialne sprejetosti
Avtorji:
ID
Ros, Rebeka
(Avtor)
ID
Košir, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Ros_Rebeka_2016.pdf
(1,19 MB)
MD5: A7F50397C4C116C1A8B62D7C20B763DB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen magistrske naloge je bil raziskati odnose med različnimi vidiki socialne sprejetosti. Preučila sem sociometrično strukturo posameznih razredov na razredni stopnji ter učenčevo zaznavanje lastne socialne sprejetosti. Prav tako sem preverila, ali učna uspešnost predstavlja dejavnik združevanja preučevanih učencev v skupine ter v kolikšni meri razredničarke poznajo sociometrično strukturo svojih razredov. V raziskavo sta bila vključena dva četrta in dva peta razreda, skupaj enainosemdeset učencev ter štiri razredničarke. Podatki, ki se navezujejo na sociometrično strukturo razredov, so bili zbrani s sociometrično preizkušnjo. Učenci so odgovorili tudi na vprašanje o pričakovanih pozitivnih izbirah. Ti podatki so dali odgovor na raziskovalno vprašanje, ali preučevani učenci točno ocenjujejo svojo socialno sprejetost. Poznavanje razredničark sociometrične strukture svojega razreda sem preučila z analizo strukturiranega intervjuja. Rezultati so pokazali, da večina učencev, ki spada v sociometrično skupino povprečnih, priljubljenih ali kontroverznih, realno ocenjuje lastno socialno priljubljenost v razredu. Zavrnjeni učenci večinoma precenjujejo stopnjo sprejetosti med vrstniki. Nekateri prezrti učenci dobro zaznavajo lastno socialno sprejetost, medtem ko jo nekateri precenjujejo. Rezultati, ki se navezujejo na učni uspeh, so pokazali, da učni uspeh v preučevanih razredih ne predstavlja dejavnika združevanja učencev v skupine. Analiza intervjujev je pokazala, da samo ena razredničarka pozna sociometrično strukturo svojega razreda.
Ključne besede:
vrstniški odnosi
,
socialna sprejetost
,
sociometrična preizkušnja
,
samopercepcija
,
učni uspeh
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Ros]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64828
UDK:
37.064.3-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
22935304
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LYYWPLSM
Datum objave v DKUM:
07.02.2017
Število ogledov:
2897
Število prenosov:
436
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROS, Rebeka, 2016,
Vrstniški odnosi v osnovni šoli: odnosi med različnimi vidiki socialne sprejetosti
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : R. Ros. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64828
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Peer Relationships in Primary School: Relations Between Different Aspects of Social Acceptance
Opis:
The purpose of this dissertation was to explore the relationships between different aspects of social acceptance. The study focussed on the sociometric structure of individual classes in primary school and pupils' awareness of their own social acceptance. It was also tested whether academic achievement presents a factor in the formation of peer groups, and how familiar class teachers are with the sociometric structure of their classes. Two fourth-year classes and two fifth-year-classes were included in the research; 81 pupils and 4 class teachers in total. The data regarding the sociometric structure of the classes was gathered with the help of the sociometric test. The pupils also answered a question about the expected number of positive nominations. This data gave the answer to the research question whether the studied pupils were able to accurately assess their own social acceptance. Class teachers’ awareness of the sociometric structure was studied with the analysis of a structured interview. The results showed that most of the pupils that belong in the average, popular or controversial sociometric group can realistically asses their own popularity in the class. The rejected pupils mostly overestimate the level of social acceptance amongst their peers. Some neglected learners have a good awareness of their social acceptance while some overestimate it. The results regarding the academic achievement showed that it is not a factor in the formation of peer groups. The analysis of the interviews showed that only one class teacher was aware of the sociometric structure of her class.
Ključne besede:
peer relationships
,
social acceptance
,
sociometric test
,
self-perception
,
academic success
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj