| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MOČ BESED; ANALIZA ZAKLJUČNEGA GOVORA NA ZIMSKIH OLIMPIJSKIH IGRAH 2010 V KANADSKEM VANCOUVRU
Avtorji:ID Petek, Vita (Avtor)
ID Potočnik Topler, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Gorenak, Mitja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Petek_Vita_2016.pdf (901,04 KB)
MD5: D1DF9C3EFC5BE25D033B5FA031CED00E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Olimpijske igre so mega dogodek, pomemben za turizem. Nekateri elementi olimpijskega protokola so postali del tradicije in takšna je tudi zaključna prireditev, ki pomeni formalni zaključek iger. Govor mora podati predsednik organizacijskega odbora, v našem primeru John Furlong. Na podlagi besed, ki sestavljajo govor, smo ugotovili, da je govor čustven, močan, spodbuden ter poln hvaležnosti. Čustvena komponenta ima v govoru pomembno vlogo, saj je Furlong že kot otrok občudoval olimpijske igre. Osrednji samostalnik govora je beseda »games« (igre). Ugotovili smo, da Furlong govori ameriško angleščino, stil govora je čustven, model prepričevanja pa je patos. Ugotovili smo tudi, da je Furlongov govor bogat z ekspresivnimi besednimi figurami in pesniškimi sredstvi. Analiza govora je pokazala rabo retoričnih sredstev, kot sta trditev in silogizem. Retorične figure, ki so uporabljene v govoru, pa so stopnjevanje, retorično vprašanje, metafora, personifikacija, simbol, perifraza, sentenca, naštevanje in primera. Poleg besedne analize je dodatne informacije razkrila analiza telesne govorice, ki je med drugim odražala enakopravnost, nato dominanco, prikrivanje in odkritost.
Ključne besede:olimpijske igre, govor, govorica telesa, prireditve, John Furlong
Kraj izida:Brežice
Založnik:[V. Petek]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-64005 Novo okno
UDK:796.032.2:808.5(71Vancouver)(043.2)
COBISS.SI-ID:2048163411 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EGJNSQL8
Datum objave v DKUM:19.10.2016
Število ogledov:1958
Število prenosov:268
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PETEK, Vita, 2016, MOČ BESED; ANALIZA ZAKLJUČNEGA GOVORA NA ZIMSKIH OLIMPIJSKIH IGRAH 2010 V KANADSKEM VANCOUVRU [na spletu]. Diplomsko delo. Brežice : V. Petek. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64005
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE POWER OF WORDS: THE ANALYSIS OF THE FINAL SPEECH OF THE 2010 WINTER OLYMPIC GAMES IN VANCOUVER, CANADA
Opis:The Olympic Games are the mega event, important for tourism. Some elements of the Olympic protocol have become a part of the tradition and so is the closing event, which is the formal conclusion of the games. The speech must be told by the president of the organizing committee, in this case John Furlong. We find out that speech is emotional, powerful, inspiring and filled with gratitude. The emotional component of the speech plays an important role because Furlong has admired the Olympic Games since he was a child. The most important word in the speech is the word "games". The analysis shows that Furlong speaks American English, that the style of his speech is emotional and a model of persuasion is pathos. We have found that Furlong's speech is rich with expressive figurative language. Analysis of the speech showed the usage of rhetorical means such as argument and syllogism. Rhetorical figures, which are used in the speech are rhetorical question, metaphor, personification, symbol, paraphrase, enumeration and comparison. Body language reveals more information about the speech. Firstly, it reflects equality, then dominance, hiding the truth and honesty.
Ključne besede:Olympic games, speech, body language, events, John Furlong


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici