Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJE
Avtorji:
ID
Lubej, Matej
(Avtor)
ID
Ojsteršek, Milan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Ferme, Marko
(Komentor)
Datoteke:
UN_Lubej_Matej_2016.pdf
(1,54 MB)
MD5: 9FC76481EB442588A22CE930D1E4DEAE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu smo predstavili kako izdelati spletno aplikacijo, ki omogoča realno-časovno komunikacijo preko spleta. Primer uporabe realno-časovne komunikacije smo demonstrirali pri izdelavi aplikacije večigralske igre Sudoku. Sočasno z ustvarjanjem aplikacije smo hoteli raziskati spletno grafično knjižico WebGL z uporabo knjižice Three.js. Node.js in njegove module smo uporabili na strežniški strani, na odjemalčevi strani pa standardne tehnologije HTML, CSS3 in JS z uporabo ogrodja Bootstrap.
Ključne besede:
spletna aplikacija
,
spletne tehnologije
,
večigralska spletna igra Sudoku
,
Node.js
,
Three.js
,
WebGL
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Lubej
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-63366
UDK:
004.777.031.43(043.2)
COBISS.SI-ID:
19980054
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1W7TNHOU
Datum objave v DKUM:
22.09.2016
Število ogledov:
1954
Število prenosov:
139
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUBEJ, Matej, 2016,
UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Lubej. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63366
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Folklora v Sloveniji
Humor v antologijah Enci benci na kamenci
Otroško ljudsko izročilo Šaleške doline
Ali med našimi petošolci še živi slovenska ljudska pesem?
Prekmurski in porabski ljudski plesi, prilagojeni za otroške folklorne skupine
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskih ljudskih plesov v drugem triletju
Vključevanje slovenskih ljudskih plesov v pouk
Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
Postopki učenja izbranih ljudskih plesov na razredni stopnji
Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
USE OF WEB TECHNOLOGIES FOR REAL-TIME WEB APPLICATION
Opis:
The thesis presents the development of a real-time communication web application. In the practical part we demonstrate the real-time communication in a multiplayer Sudoku game. We also present the graphic library WebGL using the Three.js library. The Node.js environment and its modules were used for the server-side. Standard web technologies such as HTML, CSS3, Javascript and Bootstrap framework were used for the client-side.
Ključne besede:
web application
,
web technologies
,
Sudoku multiplayer web game
,
Node.js
,
Three.js
,
WebGL
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj