| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJE
Avtorji:ID Lubej, Matej (Avtor)
ID Ojsteršek, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ferme, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Lubej_Matej_2016.pdf (1,54 MB)
MD5: 9FC76481EB442588A22CE930D1E4DEAE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili kako izdelati spletno aplikacijo, ki omogoča realno-časovno komunikacijo preko spleta. Primer uporabe realno-časovne komunikacije smo demonstrirali pri izdelavi aplikacije večigralske igre Sudoku. Sočasno z ustvarjanjem aplikacije smo hoteli raziskati spletno grafično knjižico WebGL z uporabo knjižice Three.js. Node.js in njegove module smo uporabili na strežniški strani, na odjemalčevi strani pa standardne tehnologije HTML, CSS3 in JS z uporabo ogrodja Bootstrap.
Ključne besede:spletna aplikacija, spletne tehnologije, večigralska spletna igra Sudoku, Node.js, Three.js, WebGL
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Lubej
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63366 Novo okno
UDK:004.777.031.43(043.2)
COBISS.SI-ID:19980054 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1W7TNHOU
Datum objave v DKUM:22.09.2016
Število ogledov:1954
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
LUBEJ, Matej, 2016, UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Lubej. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63366
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF WEB TECHNOLOGIES FOR REAL-TIME WEB APPLICATION
Opis:The thesis presents the development of a real-time communication web application. In the practical part we demonstrate the real-time communication in a multiplayer Sudoku game. We also present the graphic library WebGL using the Three.js library. The Node.js environment and its modules were used for the server-side. Standard web technologies such as HTML, CSS3, Javascript and Bootstrap framework were used for the client-side.
Ključne besede:web application, web technologies, Sudoku multiplayer web game, Node.js, Three.js, WebGL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici