| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4
Avtorji:ID Pušnik, Rok (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pusnik_Rok_2016.pdf (3,33 MB)
MD5: 7804CF44F5D5F9F8159420C27AB8B9CC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah. Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android.
Ključne besede:grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine
Kraj izida:[Maribor
Založnik:R. Pušnik
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63106 Novo okno
UDK:004.921(043.2)
COBISS.SI-ID:20043030 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9Z5NI5MP
Datum objave v DKUM:23.09.2016
Število ogledov:3612
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
PUŠNIK, Rok, 2016, RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4 [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Pušnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63106
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOBILE THIRD-PERSON SHOOTING GAME DEVELOPMENT USING UNREAL ENGINE 4
Opis:This thesis presents Unreal Engine 4, a tool used in the design of multi-platform games. We look at the engine's history and the development of its features. We examine the tools it offers for level design, user interface, animation, sound and material editing. Also presented, is the unique visual scripting system Blueprint. The gained knowledge is then used in the development of a third-person shooting game deployed for Android devices.
Ključne besede:game engines, computer graphics, Android, Unreal Engine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici