| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN EMBALAŽE IN CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PRI RAZLIČNIH JAVNOSTIH NA PRIMERU VINOGRADNIŠTVA
Avtorji:ID Perko, Aleš (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Perko_Ales_2016.pdf (1,34 MB)
MD5: 91679D7C81653F5A0A6DE38C6FE7DDEA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Odjemalci se danes težko odločajo za nakup v množici različnih izdelkov, saj so njihove zahteve in pričakovanja vse večja. Embalaža je dejavnik, ki lahko na samem mestu nakupa vpliva na nakupno odločitev. V teoretičnem delu diplomskega projekta bodo predstavljene različne vrste embalaže in njihove osnovne funkcije ter vedenjski odzivi odjemalcev in vloga embalaže v nakupnem procesu. Vpliv na odjemalce bo opredeljen tudi z vidika celostne grafične podobe. V okviru raziskovalnega projekta smo se osredotočili predvsem na vinogradništvo in vinsko embalažo ter celostno grafično podobo treh vinskih podjetij. Pregledali smo primer spremembe celostne grafične podobe in embalaže, primer uspešnega slovenskega vinskega podjetja, ki prodaja vina na tujih trgih, ter primer inovativne embalaže in celostne podobe iz Francije. Spoznali smo, da je celostna grafična podoba del identitetnega sistema in se izraža v vizualnem jeziku. Celostna podoba podjetja mora izhajati iz samega podjetja, njegove vizije, poslanstva, filozofije, ciljev, strategij in kulture.
Ključne besede:Embalaža, nakupni proces, celostna grafična podoba, podoba, vinogradništvo.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Perko]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62777 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12615452 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LJER7RXF
Datum objave v DKUM:24.11.2016
Število ogledov:1385
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PERKO, Aleš, 2016, POMEN EMBALAŽE IN CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PRI RAZLIČNIH JAVNOSTIH NA PRIMERU VINOGRADNIŠTVA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Perko. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62777
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPORTANCE OF PACKAGING AND CORPORATE IDENTITY IN VARIOUS PUBLICS IN THE CASE OF VINECULTURE
Opis:Clients are nowadays making very difficult decisions what to buy in a wide variety of products. Their demands and expectations are growing. Packaging is a factor that can effect the purchase decision on the spot. In theoretical part of the diploma project packaging and its basic functions will be presented, together with clients` behavioral response. The impact on clients will be defined also in terms of corporate identity. In the scope of diploma research the emphasis was on customer behaviour and the role of packaging in purchasing process and also its impact on customers and users. The main focuse was on viniculture where we present examples of packaging and identity of products of three wine companies. We reviewed one case of changes in corporate identity and packaging, one example of a successful Slovenian wine company that trades with wines on foreign markets and one example of innovative packaging and corporate identity from France. We have realized that corporate identity is a part of identity sistem and is reflected as visual language. Corporate identity must be built on company vision, mission, philosophy, goals, strategies and culture.
Ključne besede:Packaging, purchasing process, corporate identity, image, viniculture.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici