| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Organiziranje in politika komuniciranja v marketingu Naravnega parka Terme 3000 Moravske Toplice : diplomsko delo
Avtorji:ID Špilak, Simon (Avtor)
ID Lorbek, Franc (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf spilak-simon.pdf (521,90 KB)
MD5: E8A1A7664D22C4042D7D91FDC4149FEC
PID: 20.500.12556/dkum/b719ccc5-115c-4f2d-8521-ff3b4cfec299
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Špilak]
Leto izida:2004
PID:20.500.12556/DKUM-6249 Novo okno
UDK:659.1:338.48
COBISS.SI-ID:7556892 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:N9ZSVF7P
Datum objave v DKUM:28.09.2007
Število ogledov:2523
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠPILAK, Simon, 2004, Organiziranje in politika komuniciranja v marketingu Naravnega parka Terme 3000 Moravske Toplice : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Špilak. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=6249
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici