| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Interaktivna simulacijska okolja Algodoo, Step in Physion pri pouku fizike
Avtorji:ID Nemec, Gregor (Avtor)
ID Repnik, Robert (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Grubelnik, Vladimir (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Nemec_Gregor_2016.pdf (5,12 MB)
MD5: C1CD8819B81D266E5BB8051269DF21C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili simulacijska programska orodja Algodoo, Step in Physion. Skupna značilnost vseh treh orodij je, da preslikajo fizikalno tridimenzionalno dogajanje v dvodimenzionalno. Simulacijska programska oprema omogoča, da v simulacijsko okolje (virtualen razsežen prostor), nameščamo preproste objekte, kot so kvadri, krogi, vzmeti... Po zagonu simulacije se vstavljeni objekti začno gibati in so v takšni medsebojni interakciji, kot jo narekuje fizikalni model simulacije. Posamezne programske opreme smo najprej podrobno predstavili ter na istem fizikalnem primeru prikazali izgradnjo simulacije v vseh treh simulacijskih okoljih. Programsko opremo smo umestili v pouk fizike in prikazali različne možnosti uporabe v osnovni in srednji šoli, pri tem pa smo posebej izpostavili uporabo na interaktivni tabli. Predstavili smo naravoslovne kompetence, ki jih razvijajo učenci ob uporabi simulacijske programske opreme. Analizirali smo učna načrta za fiziko v osnovni in srednji šoli ter opisali možnost uporabe simulacij v posameznem vsebinskem sklopu. Izbrane simulacijske programe smo med seboj primerjali na podlagi kriterijev, ki izhajajo iz uporabe pri pouku. Rezultati primerjave simulacijske programske opreme ter možnosti in ideje uporabe simulacij, ki smo jih predstavili, omogočajo učiteljem, da se lažje odločijo, katero simulacijsko okolje bodo pri svojem delu uporabili.
Ključne besede:pouk fizike, problemski pouk, konceptualni pristop, IKT, simulacija, simulacijsko okolje, interaktivna tabla, razvoj kompetenc
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Nemec]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62379 Novo okno
UDK:37.091.3:004.946:53(043.2)
COBISS.SI-ID:22757128 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YTDHYCGP
Datum objave v DKUM:11.11.2016
Število ogledov:1881
Število prenosov:291
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
NEMEC, Gregor, 2016, Interaktivna simulacijska okolja Algodoo, Step in Physion pri pouku fizike [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Nemec. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62379
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interactive simulation environments Algodoo, Step and Physion in physics education
Opis:In this work we present three simulation software tools: Algodoo, Step and Physion. Their common property is the conversion of three dimensional phenomena into two dimensional. Such simulation software tools enable users to insert simple objects such as squares, circles, springs and other objects into a simulation environment (virtual space). After the simulation is started the inserted objects begin to move regarding correlating interactions, determined by physical model of the simulation. All three software tools are firstly introduced in detail and then we present the simulation construction processes of the same physical problem in all simulation environments. We also analyzed this software in context of physics teaching to show their versatility in use at primary and secondary school and a special emphasis is given to their use on digital interactive whiteboards. We present natural science competences those pupils develop when they are using such simulation software. We analyzed the primary and secondary school physics curriculums and gave suggestions on suitability of individual topics for application of simulations. The three presented simulation programmes are compared based on the criteria arising from classroom application. The results of simulation software comparison, their practicability and ideas on simulation use, presented in this work, enable teachers to easily decide which simulation environment they will use in their lessons.
Ključne besede:physics lessons, sample problems lessons, conceptual approach, ICT, simulation, simulation environment, digital interactive whiteboard, competence development.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici