Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza uporabnosti mobilnih CRM rešitev v mikro podjetju
Avtorji:
ID
Šiško, Klemen
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Sisko_Klemen_2016.pdf
(1,38 MB)
MD5: 8A10F5C407D8A9A04B0225650F03B91A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Mobilne CRM aplikacije olajšujejo delo prodajalcev na terenu, kar je rezultat kombinacije najsodobnejše programske in strojne tehnologije ter izpopolnjenega poslovnega informacijskega sistema. Prikazujejo vse potrebne podatke o stranki, poiščejo lokacijo naslednje potencialne stranke ter avtomatično opravljajo ponavljajoče se naloge, da uporabniku poenostavijo in pohitrijo tiste aktivnosti, ki bi jih sam drugače opravljal dlje časa, vse z namenom, da bo ta imel v svojem delovnem dnevu več časa za svojo glavno aktivnost – prodajo. Mikro podjetja, ki želijo uspešno uvesti sistem CRM, morajo biti na to pripravljena, saj sama implementacija ne povzroča toliko težav, kot jih povzroča nepripravljenost kadra na spremembe. Rešitev CRM v podjetju velja kot dobrodošel informacijski pripomoček, brez katerega marsikatero podjetje več ne bi znalo uspešno delovati, medtem ko manjša podjetja (relativno glede na sektor delovanja in stil vodenja) dajejo prednost drugim področjem v podjetju. Mikro družba, katere core business je prodaja, ki ne presega obvladljivega števila strank, bo krepko razmislila o tem, če sistem CRM potrebuje ali bo svoje finančne in intelektualne moči raje namenila v optimizacijo drugih delov poslovanja.
Ključne besede:
CRM
,
mobilni CRM
,
mikro podjetje
,
analiza ponudbe CRM sistemov
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Šiško]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61963
UDK:
004.7
COBISS.SI-ID:
12580380
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6B5NFWPH
Datum objave v DKUM:
11.11.2016
Število ogledov:
1280
Število prenosov:
124
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠIŠKO, Klemen, 2016,
Analiza uporabnosti mobilnih CRM rešitev v mikro podjetju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Šiško. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61963
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Oglaševanje
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
An analysis of mobile CRM solutions' usefulness in a micro company
Opis:
Mobile CRM solutions’ main focus is to facilitate sellers’ job, which is the result of most modern software and hardware technology combination and upgraded business system. CRM systems show all the necessary information about clients, find locations of the next potential customers, and automatically complete repeating tasks, all with one goal in mind, to make the job of a sales person easier and faster, therefore, he can spend most of his working day doing one activity he should be doing the most, which is selling. Micro businesses that want to implement CRM systems have to be prepared, not because implementation is the hard part, but because the challenge lies in the employees’ unwillingness of change. CRM in a company is a welcomed IT solution that many businesses could not function properly without. Meanwhile, micro businesses (depending on leadership type and sector that company operates in) are giving optimization advantages to other parts in the company. A micro company, whose core business are sales that do not exceed unmanageable number of customers, will strongly consider adopting a CRM system. It may decide to rather put intellectual and financial strengths in optimization of other parts of business.
Ključne besede:
CRM
,
mobile CRM
,
micro company
,
analysis of CRM solutions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj