| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba propagande s strani Islamske države : diplomsko delo univerzitetnega študija
Avtorji:ID Hrastnik, Doroteja (Avtor)
ID Prezelj, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Hrastnik_Doroteja_2016.pdf (698,52 KB)
MD5: 5747F2302B3AD4D3A571043A46DC9C09
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:V tej diplomski nalogi obravnavamo propagando Islamske države. Izhajamo iz temeljev prepričanja, da je propaganda omenjene organizacije nedvomno uspešna in zato eden ključnih faktorjev za njen dosedanji uspeh. Naša naloga je bila preučiti vpliv izbranih dejavnikov, za katere menimo, da so ključni za uspeh propagande Islamske države. V prvem delu je opisana organizacija Islamske države, njen vzpon, cilji in nekatere značilnosti delovanja. V nadaljevanju smo opisali nekatere temeljne značilnosti propagande na splošno, da bi naprej izhajali iz opisane teorije o propagandi. Podrobneje smo opisali teroristično propagando, kot vrsto propagande, ki jo uporablja Islamska država. V drugem, osrednjem delu diplomske naloge je obravnavana sama propaganda Islamske države, najprej so na kratko opisane nekatere njene splošne značilnosti, nato pa smo obravnavali izbrane dejavnike, katerih vpliv na uspeh propagande smo preučevali v nadaljnih poglavjih. Prvi preučevani dejavnik sta vodstvo in organizacijska struktura Islamske države, kot načrtovalca in izvajalca propagande. Drugi dejavnik, ki smo ga preučevali je uporaba spletnih socialnih omrežij, kot eden od komunikacijskih kanalov, ki je uporabljen pri prenašanju propagiranega sporočila. Tretji preučevani dejavnik je sama vsebina propagande, s poudarkom na ideologiji, ki se propagira v kombinaciji z drugo vsebino. Pri tem nas je zanimalo, kakšen vpliv ima omenjena vsebina na pridobivanje novih podpornikov in rekrutov. V zadnjem, sklepnem delu smo še enkrat poudarili bistvene podatke in naredili sklep, na podlagi katerega smo nato potrdili postavljene hipoteze.
Ključne besede:terorizem, teroristi, propaganda, Islamska država, diplomske naloge
Kraj izida:[Ljubljana
Kraj izvedbe:[Ljubljana
Založnik:D. Hrastnik]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/DKUM-61842 Novo okno
UDK:343.3(043.2)
COBISS.SI-ID:3238378 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GTDPROYL
Datum objave v DKUM:14.11.2016
Število ogledov:2343
Število prenosov:170
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
HRASTNIK, Doroteja, 2016, Uporaba propagande s strani Islamske države : diplomsko delo univerzitetnega študija [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Hrastnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61842
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF PROPAGANDA BY THE ISLAMIC STATE
Opis:In this dissertation we deal with the propaganda of the Islamic State. We proceed from the foundations of belief that propaganda of the aforementioned organization is undoubtedly successful and therefore one of the key factor for its so far success achieved. Our task was to examine the effect of selected factors, for which we believe, are key for the success of the Islamic State propaganda. The first part describes the organization of the Islamic State, its ascent, goals and some characteristics of its functioning. In continuation, we describe some of the fundamental characteristics of propaganda in general, in order to result by described theory of it in further discussion. In more details, we describe terrorist propaganda, as a kind of propaganda used by the Islamic State. In the second, central part of the dissertation, we deal with the propaganda of the Islamic State itself. Firstly, we briefly describe some of its general characteristics and in continuation we are studying selected factors, which influenced the success of aforementioned propaganda. The first studied factors are the leadership and organizational structure of the Islamic State, acting as a planner and the performer of propaganda. The second factor, we have studied, is the use of online social networks as one of means for the transmission of propagated messages. The third examined factor is the contents of propaganda alone, with the emphasis on ideology that is propagated in combination with other contents. Through this study we wanted to recognize the impact of the propaganda on gaining new supporters and recruits. Finally, in the concluding part, we emphasized the essential data again and made a conclusion, on the basis of which we than confirmed the hypotheses.
Ključne besede:Islamic State, propaganda, terrorism, leadership, organizational structure, online social networks, ideology, recruitment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici