| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
Avtorji:ID Leskovar, Tadeja (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Leskovar_Tadeja_2016.pdf (53,27 MB)
MD5: 311F4DEE916BE9E54EE01B3594956EA4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pomen komunikacije med podjetjem in odjemalci je ohranjanje blagovne znamke oziroma podjetja v odjemalčevi zavesti. Vendar se pojavljajo bistvene razlike med posameznimi komunikacijskimi orodji, preko katerih je možna tovrstna komunikacija, kar je izpostavljeno v diplomski nalogi Klasični instrumenti komuniciranja ne omogočajo interakcije z odjemalci in merjenja učinkov v realnem času, tako kot digitalna orodja. Diplomski projekt definira pojem marketinškega komuniciranja in opiše njegove značilnosti pri posameznih tradicionalnih in digitalnih orodjih marketinškega komuniciranja. Tako kot odjemalci, tudi oglaševalci vse več časa posvečajo digitalnim orodjem. Le-ta predstavljajo prednosti za obojne. Da se podjetja prepričajo v pravilnost izbire pravega komunikacijskega orodja za svoje odjemalce, pa morajo meriti učinkovitost svojih akcij. Rezultati raziskave, narejene na podlagi podjetja s.Oliver, razkrivajo razlike med posameznimi digitalnimi komunikacijskimi orodji. Največje razlike se kažejo med posrednim oglaševanjem (Facebook) in neposrednima oblikama (sms-sporočilo in e-pošta). Na podlagi rezultatov pridemo do informacij, da je bilo najučinkovitejše digitalno orodje sms-sporočilo. Največ nakupov so opravili kupci, ki so za ugodnost izvedeli na prodajnem mestu. Marketinško komuniciranje je dvignilo prodajo glede na vrednost in število prodanih izdelkov.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, marketinški odnosi, interaktivnost, digitalna tehnologija, merjenje učinkovitosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Leskovar]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61638 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:12581148 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BHQTG73U
Datum objave v DKUM:14.11.2016
Število ogledov:1602
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LESKOVAR, Tadeja, 2016, Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Leskovar. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61638
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Various Communication Tools Effectiveness in the Company s.Oliver
Opis:The importance of communication between company and customers is maintaining brands or company in the custumer's consciousness. But there are substantial differences between the various communication tools through which such communication is possible. Classical instruments of communication do not allow interaction with customers and measuring the effects in real time as digital tools do. This degree project defines the concept of marketing communication and describes its characteristics in various traditional and digital tools of marketing communication. Customers and advertisers devote more and more time to digital tools. They represent the advantages for both. In order for the companies to be convinced that they have chosen the right communication tool for their customers, they have to measure the effectiveness of their campaigns. The survey results, based on the company s.Oliver, reveal differences between individual digital communication tools. The biggest differences are seen between indirect advertising (Facebook) and direct forms (SMS-message and e-mail). Based on the results we can conclude that the most effective digital tool was SMS-message. Most purchases were made by buyers who found out about the special offer at the point-of-sale. Marketing communication has increased sales according to the value and number of items sold.
Ključne besede:marketing communication, relationship marketing, interactivity, digital technology, performance measurement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici