Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
Avtorji:
ID
Leskovar, Tadeja
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Leskovar_Tadeja_2016.pdf
(53,27 MB)
MD5: 311F4DEE916BE9E54EE01B3594956EA4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Pomen komunikacije med podjetjem in odjemalci je ohranjanje blagovne znamke oziroma podjetja v odjemalčevi zavesti. Vendar se pojavljajo bistvene razlike med posameznimi komunikacijskimi orodji, preko katerih je možna tovrstna komunikacija, kar je izpostavljeno v diplomski nalogi Klasični instrumenti komuniciranja ne omogočajo interakcije z odjemalci in merjenja učinkov v realnem času, tako kot digitalna orodja. Diplomski projekt definira pojem marketinškega komuniciranja in opiše njegove značilnosti pri posameznih tradicionalnih in digitalnih orodjih marketinškega komuniciranja. Tako kot odjemalci, tudi oglaševalci vse več časa posvečajo digitalnim orodjem. Le-ta predstavljajo prednosti za obojne. Da se podjetja prepričajo v pravilnost izbire pravega komunikacijskega orodja za svoje odjemalce, pa morajo meriti učinkovitost svojih akcij. Rezultati raziskave, narejene na podlagi podjetja s.Oliver, razkrivajo razlike med posameznimi digitalnimi komunikacijskimi orodji. Največje razlike se kažejo med posrednim oglaševanjem (Facebook) in neposrednima oblikama (sms-sporočilo in e-pošta). Na podlagi rezultatov pridemo do informacij, da je bilo najučinkovitejše digitalno orodje sms-sporočilo. Največ nakupov so opravili kupci, ki so za ugodnost izvedeli na prodajnem mestu. Marketinško komuniciranje je dvignilo prodajo glede na vrednost in število prodanih izdelkov.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
marketinški odnosi
,
interaktivnost
,
digitalna tehnologija
,
merjenje učinkovitosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Leskovar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61638
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12581148
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BHQTG73U
Datum objave v DKUM:
14.11.2016
Število ogledov:
1602
Število prenosov:
246
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LESKOVAR, Tadeja, 2016,
Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Leskovar. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61638
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zaposleni kot dejavnik kakovosti storitev zdravstvene nege - študija primera Psihiatrične bolnišnice Begunje
Center za oskrbo živali, Tezno
Obravnava mladostnika v hospitalnem okolju po poskusu samomora
Obravnava mladostnika z mejno osebnostno motnjo
Motivacija negovalnega osebja v Psihiatrični kliniki Ljubljana
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preoblikovanje strategije Univerzitetne psihiatrične klinike Ljubljana
Potrebe po zdravstveni negi uporabnikov skupnostne psihiatrične obravnave na primarnem nivoju zdravstvenega varstva
Ovrednotenje ravnanja z zdravili na oddelkih Psihiatrične bolnišnice Idrija
Learning through tasks
Deinstitucionalizacija psihiatričnih ustanov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of Various Communication Tools Effectiveness in the Company s.Oliver
Opis:
The importance of communication between company and customers is maintaining brands or company in the custumer's consciousness. But there are substantial differences between the various communication tools through which such communication is possible. Classical instruments of communication do not allow interaction with customers and measuring the effects in real time as digital tools do. This degree project defines the concept of marketing communication and describes its characteristics in various traditional and digital tools of marketing communication. Customers and advertisers devote more and more time to digital tools. They represent the advantages for both. In order for the companies to be convinced that they have chosen the right communication tool for their customers, they have to measure the effectiveness of their campaigns. The survey results, based on the company s.Oliver, reveal differences between individual digital communication tools. The biggest differences are seen between indirect advertising (Facebook) and direct forms (SMS-message and e-mail). Based on the results we can conclude that the most effective digital tool was SMS-message. Most purchases were made by buyers who found out about the special offer at the point-of-sale. Marketing communication has increased sales according to the value and number of items sold.
Ključne besede:
marketing communication
,
relationship marketing
,
interactivity
,
digital technology
,
performance measurement
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj