Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIZAJNERSKI NAČIN RAZMIŠLJANJA KOT ORODJE ZA DVIG INOVATIVNOSTI
Avtorji:
ID
Stojanović, Ines
(Avtor)
ID
Maletič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Stojanovic_Ines_2016.pdf
(1004,37 KB)
MD5: BC4C0002F801FE0EA1DE748E1DE59663
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Namen diplomskega dela je raziskati metodo dizajnerskega načina razmišljanja ter kako le-ta lahko v podjetjih pomaga pri dvigu inovativnosti. Po besedah Tim Brown-a (IDEOa, 2016) je dizajnersko razmišljanje veliko več kot samo metoda. Je način razmišljanja pri katerem smo osredotočeni na uporabnika. Izhajamo iz izkušenj uporabnikov in s pomočjo dizajnerskih orodij kreiramo rešitve, ki prinašajo poslovni uspeh. Inovacije so se integrirale v naš svet bolj, kot si lahko predstavljamo, zato morajo podjetja temu primerno slediti. Tehnološki napredek prisili podjetja v inoviranje, v izboljšave, in v prilagajanje sprememb na trgu. Težava se pojavi, ko je to prilagajanje neuspešno. Opravili smo raziskavo strokovne literature o dizajnerskem razmišljanju in opisali smo metodo dela. Na podlagi teoretične raziskave smo zaključili, da se dizajnersko razmišljanje lahko uporablja v vseh podjetjih, ne glede na dejavnost. Naloga bo prispevala k temu, da spoznamo dizajnersko razmišljanje, ki ga potrebujemo pri kreativnem reševanju problemov. Rezultati naloge temeljijo na odgovorih uspešnih slovenskih oblikovalcev.
Ključne besede:
inovacije
,
dizajnersko razmišljanje
,
inovativnost
,
model dizajnerskega načina razmišljanja
,
oblikovanje uporabnikove izkušnje.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61489
COBISS.SI-ID:
7838739
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KTZIIRK5
Datum objave v DKUM:
14.11.2016
Število ogledov:
3161
Število prenosov:
403
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STOJANOVIĆ, Ines, 2016,
DIZAJNERSKI NAČIN RAZMIŠLJANJA KOT ORODJE ZA DVIG INOVATIVNOSTI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61489
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DESIGN THINKING AS A TOOL FOR ENHANCING INNOVATION
Opis:
In this thesis, we will present design thinking, what is it, how to use it and why is it a good tool to enhance innovation in companies. By Tim Brown (IDEOa, 2016) Design thinking is more than just a method, it is a way of thinking. “It is a human centered approach to innovation that draws from the designer’s toolkit to integrate the needs of people, the possibilities of technology, and the requirements for business success”. In today’s world for company to be successful, it has to be innovative. Technological advances have forced companies into innovation, companies have to improve, have to adapt in order to stay in the competitive market. The problem accurses when company tries to change the business environment, thus failing to improve and stay strong in the competitive market. Design thinking enables companies to enhance innovation and improve the service or product, which they offer. The thesis will contribute to solve any kind of companies’ problem with just implementation of the way of thinking into the companies. Results of this thesis are based on answers of successful Slovenian designers.
Ključne besede:
innovations
,
design thinking
,
innovative companies
,
Design thinking model
,
Human-centered design
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj