| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIZAJNERSKI NAČIN RAZMIŠLJANJA KOT ORODJE ZA DVIG INOVATIVNOSTI
Avtorji:ID Stojanović, Ines (Avtor)
ID Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Stojanovic_Ines_2016.pdf (1004,37 KB)
MD5: BC4C0002F801FE0EA1DE748E1DE59663
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Namen diplomskega dela je raziskati metodo dizajnerskega načina razmišljanja ter kako le-ta lahko v podjetjih pomaga pri dvigu inovativnosti. Po besedah Tim Brown-a (IDEOa, 2016) je dizajnersko razmišljanje veliko več kot samo metoda. Je način razmišljanja pri katerem smo osredotočeni na uporabnika. Izhajamo iz izkušenj uporabnikov in s pomočjo dizajnerskih orodij kreiramo rešitve, ki prinašajo poslovni uspeh. Inovacije so se integrirale v naš svet bolj, kot si lahko predstavljamo, zato morajo podjetja temu primerno slediti. Tehnološki napredek prisili podjetja v inoviranje, v izboljšave, in v prilagajanje sprememb na trgu. Težava se pojavi, ko je to prilagajanje neuspešno. Opravili smo raziskavo strokovne literature o dizajnerskem razmišljanju in opisali smo metodo dela. Na podlagi teoretične raziskave smo zaključili, da se dizajnersko razmišljanje lahko uporablja v vseh podjetjih, ne glede na dejavnost. Naloga bo prispevala k temu, da spoznamo dizajnersko razmišljanje, ki ga potrebujemo pri kreativnem reševanju problemov. Rezultati naloge temeljijo na odgovorih uspešnih slovenskih oblikovalcev.
Ključne besede:inovacije, dizajnersko razmišljanje, inovativnost, model dizajnerskega načina razmišljanja, oblikovanje uporabnikove izkušnje.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61489 Novo okno
COBISS.SI-ID:7838739 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KTZIIRK5
Datum objave v DKUM:14.11.2016
Število ogledov:3161
Število prenosov:403
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
STOJANOVIĆ, Ines, 2016, DIZAJNERSKI NAČIN RAZMIŠLJANJA KOT ORODJE ZA DVIG INOVATIVNOSTI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61489
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DESIGN THINKING AS A TOOL FOR ENHANCING INNOVATION
Opis:In this thesis, we will present design thinking, what is it, how to use it and why is it a good tool to enhance innovation in companies. By Tim Brown (IDEOa, 2016) Design thinking is more than just a method, it is a way of thinking. “It is a human centered approach to innovation that draws from the designer’s toolkit to integrate the needs of people, the possibilities of technology, and the requirements for business success”. In today’s world for company to be successful, it has to be innovative. Technological advances have forced companies into innovation, companies have to improve, have to adapt in order to stay in the competitive market. The problem accurses when company tries to change the business environment, thus failing to improve and stay strong in the competitive market. Design thinking enables companies to enhance innovation and improve the service or product, which they offer. The thesis will contribute to solve any kind of companies’ problem with just implementation of the way of thinking into the companies. Results of this thesis are based on answers of successful Slovenian designers.
Ključne besede:innovations, design thinking, innovative companies, Design thinking model, Human-centered design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici