Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU
Avtorji:
ID
Hribar Mrak, Maja
(Avtor)
ID
Novak, Aleš
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Šparl, Petra
(Komentor)
Datoteke:
VS_Hribar_Mrak_Maja_2016.pdf
(1,60 MB)
MD5: D4CABA9110F4E6FB7D66D69658D1B3B1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Danes sta sponzorstvo in oglaševanje prisotna že na vsakem koraku. Logotipe podjetij srečujemo bodisi na kulturnih, turističnih in šolskih dogodkih ali pa športnih prireditvah. V tem diplomskem delu se bomo posvetili sponzorstvu v slovenskem avtomobilskem športu. Sponzoriranje je le eno izmed orodij trženjskega komuniciranja, ki ga podjetja uporabljajo, da bi s tem dosegla večjo prepoznavnost svojega izdelka, storitve oziroma celotnega podjetja. Avtomobilski šport pri nas ni tako medijsko podprt kot nekateri drugi ekipni ali zimski športi. Zahteva tudi velike finančne vložke, te pa tekmovalci in organizatorji prireditev le stežka pridobijo. Prvi del diplomske naloge smo podprli s teoretičnimi dejstvi iz omejene literature, v raziskovalnem delu pa smo med tekmovalci v slovenskem državnem prvenstvu v rallyju ter gorsko-hitrostnih dirkah izvedli anketo. Zanimal nas je odnos tekmovalcev do sponzorjev in pridobivanja finančnih sredstev ter odnos do medijev in slovenske krovne Zveze za avtošport Slovenije AŠ 2005. V veliko pomoč nam je bil tudi pogovor z dolgoletnim avtomobilističnim športnim novinarjem Gregorjem Pavšičem, ki nam je podal potrebne informacije in pojasnil novinarsko stališče do avtomobilskega športa ter vrhunskim slovenskim dirkačem Rokom Turkom, s katerim smo govorili o trenutnem stanju slovenskega avtomobilskega prvenstva ter težavah, ki pestijo ta šport.
Ključne besede:
sponzorstvo
,
sponzorska sredstva
,
financiranje
,
oglaševanje
,
komunikacija
,
avtomobilizem
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61220
COBISS.SI-ID:
7792147
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:41RGWYFZ
Datum objave v DKUM:
13.10.2016
Število ogledov:
1568
Število prenosov:
105
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBAR MRAK, Maja, 2016,
SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61220
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Čiščenje pitne vode s filtrom bioline
Uporaba kivetnih testov za kontrolo odpadnih vod
Določanje celotnega in raztopljenega organskega ogljika v bazenskih vodah
Čiščenje pitne vode iz črpališča Skorba
Removal of inorganic As [sup] 5+ from a small drinking water system
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Oskrba s pitno vodo na hribovitem območju na Pokljuki
Investigation of possible health effects resulting from the reconfiguration of the Mrzlek water supply
Sorpcija kroma iz vodnih raztopin na naravni in sintetični zeolit
Oskrba s pitno vodo na izbranem hribovitem območju v Škofjeloškem hribovju
Celovita primerjava tehnologij za čiščenje komunalne odpadne vode
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SPONZORSHIP IN SLOVENIAN AUTOSPORT
Opis:
Currently sponsorships and marketing are present basically everywhere. Logos of all sort of companies are present either on cultural either on touristic or even on school and sport events. Within this diploma thesis we will focus mainly on sponsorships in Slovenian auto sport. Sponsorship is only one of many marketing approach related to advertisement used by companies to reach bigger recognition of their product, service or a company as a whole. Auto sport does not get as much media attention in Slovenia as other team or winter sports. It’s very fund demanding sport, for which individuals as competitors and event organizers quite hard ensure sufficient funds. First part of the thesis is based on theoretical facts extracted from the relevant literature. In the second, i.e. research part of the thesis we conducted a survey among competitors in the Slovenian national rally cup and hill climb races. We focused not only on the relationship between competitors and sponsors, but also on competitors’ relationships to media and Slovenian auto sport federation AŠ 2005. It was extremely helpful that we talked to long-term sport journalist Gregor Pavšič and top rally driver Rok Turk. Gregor provided us with necessary information and explained to us journalist point of view on auto sport, while discussion with Rok was regarding current state of Slovenian rally championship and issues that are very much present in this sport.
Ključne besede:
sponsorship
,
financial means
,
funding
,
advertising
,
communication
,
autosport
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj