| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU
Avtorji:ID Hribar Mrak, Maja (Avtor)
ID Novak, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šparl, Petra (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Hribar_Mrak_Maja_2016.pdf (1,60 MB)
MD5: D4CABA9110F4E6FB7D66D69658D1B3B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Danes sta sponzorstvo in oglaševanje prisotna že na vsakem koraku. Logotipe podjetij srečujemo bodisi na kulturnih, turističnih in šolskih dogodkih ali pa športnih prireditvah. V tem diplomskem delu se bomo posvetili sponzorstvu v slovenskem avtomobilskem športu. Sponzoriranje je le eno izmed orodij trženjskega komuniciranja, ki ga podjetja uporabljajo, da bi s tem dosegla večjo prepoznavnost svojega izdelka, storitve oziroma celotnega podjetja. Avtomobilski šport pri nas ni tako medijsko podprt kot nekateri drugi ekipni ali zimski športi. Zahteva tudi velike finančne vložke, te pa tekmovalci in organizatorji prireditev le stežka pridobijo. Prvi del diplomske naloge smo podprli s teoretičnimi dejstvi iz omejene literature, v raziskovalnem delu pa smo med tekmovalci v slovenskem državnem prvenstvu v rallyju ter gorsko-hitrostnih dirkah izvedli anketo. Zanimal nas je odnos tekmovalcev do sponzorjev in pridobivanja finančnih sredstev ter odnos do medijev in slovenske krovne Zveze za avtošport Slovenije AŠ 2005. V veliko pomoč nam je bil tudi pogovor z dolgoletnim avtomobilističnim športnim novinarjem Gregorjem Pavšičem, ki nam je podal potrebne informacije in pojasnil novinarsko stališče do avtomobilskega športa ter vrhunskim slovenskim dirkačem Rokom Turkom, s katerim smo govorili o trenutnem stanju slovenskega avtomobilskega prvenstva ter težavah, ki pestijo ta šport.
Ključne besede:sponzorstvo, sponzorska sredstva, financiranje, oglaševanje, komunikacija, avtomobilizem
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61220 Novo okno
COBISS.SI-ID:7792147 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:41RGWYFZ
Datum objave v DKUM:13.10.2016
Število ogledov:1568
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
HRIBAR MRAK, Maja, 2016, SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61220
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SPONZORSHIP IN SLOVENIAN AUTOSPORT
Opis:Currently sponsorships and marketing are present basically everywhere. Logos of all sort of companies are present either on cultural either on touristic or even on school and sport events. Within this diploma thesis we will focus mainly on sponsorships in Slovenian auto sport. Sponsorship is only one of many marketing approach related to advertisement used by companies to reach bigger recognition of their product, service or a company as a whole. Auto sport does not get as much media attention in Slovenia as other team or winter sports. It’s very fund demanding sport, for which individuals as competitors and event organizers quite hard ensure sufficient funds. First part of the thesis is based on theoretical facts extracted from the relevant literature. In the second, i.e. research part of the thesis we conducted a survey among competitors in the Slovenian national rally cup and hill climb races. We focused not only on the relationship between competitors and sponsors, but also on competitors’ relationships to media and Slovenian auto sport federation AŠ 2005. It was extremely helpful that we talked to long-term sport journalist Gregor Pavšič and top rally driver Rok Turk. Gregor provided us with necessary information and explained to us journalist point of view on auto sport, while discussion with Rok was regarding current state of Slovenian rally championship and issues that are very much present in this sport.
Ključne besede:sponsorship, financial means, funding, advertising, communication, autosport


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici