Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VLOGA BARVE LOGOTIPA NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKA
Avtorji:
ID
Žitnik, Doroteja
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Zitnik_Doroteja_2016.pdf
(1,28 MB)
MD5: 9D3EAC9F23340383FBD56B3B02E50D9C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Logotip je zrcalo podjetja in predstavlja prvi stik s potrošnikom, cilj le-tega pa je vzbuditi zanimanje in posledično nakupno odločitev. Barva logotipa ima pri tem zelo veliko vlogo, kar smo v diplomskem delu prikazali v teoretičnem in raziskovalnem delu. S pomočjo vprašalnika in pripravljenih barvnih različic logotipov izdelkov različnih področij smo ugotovili, da je barva logotipa zaradi povezave s panogo izdelka zelo pomemben dejavnik pri nakupni odločitvi potrošnika.
Ključne besede:
logotip
,
barva
,
nakupna odločitev
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
D. Žitnik
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61171
UDK:
659.126:006.074(043.2)
COBISS.SI-ID:
19843606
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:I7FBGQMV
Datum objave v DKUM:
06.09.2016
Število ogledov:
1200
Število prenosov:
101
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽITNIK, Doroteja, 2016,
VLOGA BARVE LOGOTIPA NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Žitnik. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61171
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Upravljanje s kakovostjo storitev v podjetju Intesa Sanpaolo Card
Modeli merjenja kakovosti storitev na medorganizacijskem trgu
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev in uvedba nove storitve
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Dejavniki, ki vplivajo na zvestobo kupca
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo storitev v Osrednji družboslovni knjižnici Jožeta Goričarja
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Vrednotenje zadovoljstva bolnikov z radioterapevtskimi storitvami na Onkološkem inštitutu Ljubljana
Storitve kot del storitvenega oblikovanja ter merjenje kakovosti knjižničnih storitev Mestne knjižnice Kranj
Ugotavljanje zaznane kakovosti paketnih storitev velikih uporabnikov Pošte Slovenije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ROLE OF COLOUR OF LOGOTYPE IN INFLUENCING CONSUMERS CHOICE
Opis:
Logotype is the mirror of a company and it represents first contact with consumer, its goal is to arouse interest and buying decision. Colour of logotype has a big influence on this, which is shown in the theoretical and practical part of the thesis. Research questionnaire and prepared coluor variations of logotypes of products of different areas have shown, that colour of logotype is very important factor in buying decision of consumer due to the connection of colour and industry.
Ključne besede:
logotype
,
colour
,
buying decision
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj