| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VLOGA BARVE LOGOTIPA NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKA
Avtorji:ID Žitnik, Doroteja (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zitnik_Doroteja_2016.pdf (1,28 MB)
MD5: 9D3EAC9F23340383FBD56B3B02E50D9C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Logotip je zrcalo podjetja in predstavlja prvi stik s potrošnikom, cilj le-tega pa je vzbuditi zanimanje in posledično nakupno odločitev. Barva logotipa ima pri tem zelo veliko vlogo, kar smo v diplomskem delu prikazali v teoretičnem in raziskovalnem delu. S pomočjo vprašalnika in pripravljenih barvnih različic logotipov izdelkov različnih področij smo ugotovili, da je barva logotipa zaradi povezave s panogo izdelka zelo pomemben dejavnik pri nakupni odločitvi potrošnika.
Ključne besede:logotip, barva, nakupna odločitev
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Žitnik
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61171 Novo okno
UDK:659.126:006.074(043.2)
COBISS.SI-ID:19843606 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I7FBGQMV
Datum objave v DKUM:06.09.2016
Število ogledov:1200
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŽITNIK, Doroteja, 2016, VLOGA BARVE LOGOTIPA NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Žitnik. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61171
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ROLE OF COLOUR OF LOGOTYPE IN INFLUENCING CONSUMERS CHOICE
Opis:Logotype is the mirror of a company and it represents first contact with consumer, its goal is to arouse interest and buying decision. Colour of logotype has a big influence on this, which is shown in the theoretical and practical part of the thesis. Research questionnaire and prepared coluor variations of logotypes of products of different areas have shown, that colour of logotype is very important factor in buying decision of consumer due to the connection of colour and industry.
Ključne besede:logotype, colour, buying decision


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici