| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Avtorji:ID Veronik, Natalija (Avtor)
ID Welzer-Družovec, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Veronik_Natalija_2016.pdf (1,47 MB)
MD5: 450847BFD19AF5302C9890634D278DF7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Ključne besede:promocija, tržno komuniciranje, radio, radijska postaja, promocijski splet, poslušanost, odnosi z javnostmi, publiciteta, celostna podoba
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Veronik
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60930 Novo okno
UDK:658.821:659.145(043.2)
COBISS.SI-ID:20148758 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NV2OHQGV
Datum objave v DKUM:08.09.2016
Število ogledov:1673
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VERONIK, Natalija, 2016, PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Veronik. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60930
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PROMOTION OF RADIO STATION
Opis:Like any other companies, a commercial radio station also fights to be successful. Its loyal listeners and advertisers are the key to success. In order to satisfy both sides, a radio station needs to know how to attract and garner a loyal following of listeners first and soon the advertisers will follow. A prime example of how to gain popularity among the listeners, is good promotion and marketing communications. A radio station has to take care of its listeners, to motivate them and to give them a reason for listening to a certain radio station. The image of the radio station also depends on constant promotion, which is evident in the case of Radio City. In this thesis we’ve shown how successful promotion helps with the ratings. For years, Radio City has been the most-listened-to radio station in in northeastern Slovenia due to numerous successful promotions and events. The theoretical part consists of the concept of promotion and of the ways on how to promote a radio station. The empirical part is a research on how promotion affects the ratings of a radio station on examples of good practice.
Ključne besede:promotion, marketing communications, promotion mix, radio, radio station, raitings, public relations, publicity, image


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici