Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Avtorji:
ID
Veronik, Natalija
(Avtor)
ID
Welzer-Družovec, Tatjana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Tomažič, Tina
(Komentor)
Datoteke:
UN_Veronik_Natalija_2016.pdf
(1,47 MB)
MD5: 450847BFD19AF5302C9890634D278DF7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Ključne besede:
promocija
,
tržno komuniciranje
,
radio
,
radijska postaja
,
promocijski splet
,
poslušanost
,
odnosi z javnostmi
,
publiciteta
,
celostna podoba
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
N. Veronik
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60930
UDK:
658.821:659.145(043.2)
COBISS.SI-ID:
20148758
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NV2OHQGV
Datum objave v DKUM:
08.09.2016
Število ogledov:
1673
Število prenosov:
256
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VERONIK, Natalija, 2016,
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Veronik. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60930
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv umetnih površinskih napak na dinamično trdnost materiala na prehodu temena vara
The effect of small flaws on the fatigue strength of HAZ at the weld toe
Meritev deformacij povzročenih z zaostalimi napetostmi v zvarnem spoju na osnovi nevtronovskega odklona
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Dinamična trdnost soležnih zvarnih spojev, udarna žilavost grobozrnatega dela TVP in možnosti zmanjšanja stroškov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaostale napetosti v prekrovnih laserskih zvarnih spojih
Longitudinalne zaostale napetosti v zvarih visokotrdnostnih aluminijevih zlitin
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Transverzalne zaostale napetosti v različnih zvarih visoko-trdnostnih raznorodnih aluminijevih zlitin
Napetosti v cementiranem in kaljenem zobniku z ravnimi zobmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PROMOTION OF RADIO STATION
Opis:
Like any other companies, a commercial radio station also fights to be successful. Its loyal listeners and advertisers are the key to success. In order to satisfy both sides, a radio station needs to know how to attract and garner a loyal following of listeners first and soon the advertisers will follow. A prime example of how to gain popularity among the listeners, is good promotion and marketing communications. A radio station has to take care of its listeners, to motivate them and to give them a reason for listening to a certain radio station. The image of the radio station also depends on constant promotion, which is evident in the case of Radio City. In this thesis we’ve shown how successful promotion helps with the ratings. For years, Radio City has been the most-listened-to radio station in in northeastern Slovenia due to numerous successful promotions and events. The theoretical part consists of the concept of promotion and of the ways on how to promote a radio station. The empirical part is a research on how promotion affects the ratings of a radio station on examples of good practice.
Ključne besede:
promotion
,
marketing communications
,
promotion mix
,
radio
,
radio station
,
raitings
,
public relations
,
publicity
,
image
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj