| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:BRALNA SOCIALIZACIJA
Avtorji:ID Halas, Tjaša (Avtor)
ID Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Halas_Tjasa_2016.pdf (1,04 MB)
MD5: 407D26571B96EB4415BE911B6A4669C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Na proces bralne socializacije vplivajo različni faktorji. Le-ti obenem vplivajo tudi na razvoj otrok in mladostnikov. Vplivi so lahko neformalni (npr. družina, vrstniki in prostočasne aktivnosti) in formalni (npr. šola). V procesu bralne socializacije ima največji vpliv na otroka in mladostnika družina. Bralna socializacija je pomembna, tako za branje v maternem kakor tudi v tujem jeziku in posledično ključno vpliva tudi na produktivne jezikovne spretnosti posameznikov v maternem in tujem jeziku. Pomenu bralne socializacije v zgodnjem obdobju je namenjeno veliko, a še zmeraj premalo pozornosti, saj kot kažejo PISA in podobne študije bralne pismenosti, rezultati niso ugodni. V tej nalogi se bo obravnaval potek bralne socializacije pri osnovnošolcih, v ospredju pa bo tudi vprašanje, kako se osnovnošolci v času velikega vpliva medijev spopadajo z branjem knjig. Vsi se naučimo brati ob pomoči druge osebe, zato je moj namen ugotoviti, kdo je otroke popeljal v svet knjig in jih naučil brati.
Ključne besede:branje, socializacija, bralna socializacija, družina, učenci, intervju.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Halas]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60918 Novo okno
UDK:028-053.5:(043.2)
COBISS.SI-ID:22531080 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:U7GHKXSD
Datum objave v DKUM:20.09.2016
Število ogledov:964
Število prenosov:149
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
HALAS, Tjaša, 2016, BRALNA SOCIALIZACIJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Halas. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60918
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:LESESOZIALISATION
Opis:Den Prozess der Lesesozialisation beeinflussen verschiedene Faktoren, die sich auch auf die Entwicklung von Kindern und Jugendlichen auswirken. Die Faktoren können entweder informeller oder formeller Art sein. Zu den informellen gehören die Familie, Gleichaltrige und Freizeitaktivitäten und zu den formellen gehört die Schule. Die Familie hat bei dem Prozess der Lesesozialisation einen entscheidenden Einfluss auf die Kinder und Jugendliche. Lesesozialisation ist wichtig für das Lesen sowohl in der Muttersprache als auch in der Fremdsprache. Das Problem, das in der Diplomarbeit bearbeitet wird, ist es zu erfahren, wie sich die Lesesozialisation bei den Grundschülern zeigt und in welchem Maße sich die Schüler in der Zeit, wo die Medien einen großen Einfluss auf uns haben, mit dem Bücherlesen beschäftigen.
Ključne besede:Lesen, Sozialisation, Lesesozialisation, Familie, Schüler und Schülerinnen, Interview


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici