Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Z UMETNOSTJO IN TEHNOLOGIJO DO NOVIH POTI IZKUŠANJA UMETNOSTI
Avtorji:
ID
Klajnšek, Brigita
(Avtor)
ID
Zidar, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Klajnsek_Brigita_2016.pdf
(28,67 MB)
MD5: 39FE99E6B7E0F15EE8B2F599D8571B45
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko nalogo so vodila tri vprašanja: kaj se dogaja na področju izkušanja umetnosti in umetniških del, kakšne poti dostopa do slednjih se ponujajo uporabniku danes in kakšno vlogo pri tem igrajo tehnologija in sodobne umetniške prakse. V začetnem iskanju odgovorov na omenjena vprašanja smo paradigmi vizualnega v likovni umetnosti ob bok postavili veččutno doživljanje. Sodobne umetniške prakse in uporabo tehnologije smo izpostavili kot dodatna momenta za ustvarjanje novih poti dostopanja do umetnosti in izkušanja le-te. Predpostavili smo, da bodo tehnološke rešitve, ki danes ponujajo ustvarjalne možnosti na sečišču znanosti in umetnosti, v prihodnosti prispevale k predrugačenju prostorov umetnosti ter odnosa med njimi in uporabniki. Na Pogačarjevem primeru smo pokazali na model drugačne kulturne ustanove danes in v okviru vizije prihodnosti izpostavili pomen participacije in sodelovanja v ideji odprtokodne kulturne ustanove. S konkretnimi primeri smo pokazali na ustvarjalne izvedbe in drugačne poti za izkušanje umetnosti, ki jih kulturne utanove danes ponujajo uporabnikom. Kot sintezo in odgovor na vse zapisano smo ob koncu podali lastno zamisel za hibridni spletni vmesnik, ki bi ustvaril skupni prostor za nove načine izkušanja umetnosti, odprl poti za uporabo tehnologije in sodobnih pristopov ter s participacijo in sodelovanjem vključil in povezal različne skupine uporabnikov.
Ključne besede:
interdisciplinarno sodelovanje
,
dostopnost kulturnih vsebin
,
izkušanje umetniških del
,
veččutni pristop
,
umetnost in tehnologija
,
sodobne umetniške prakse
,
sodobni pristopi
,
oblikovanje za vse
,
odprtokodnost
,
participativni pristop
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Klajnšek]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60783
UDK:
73(043.2)
COBISS.SI-ID:
22542344
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XUYDRY9Z
Datum objave v DKUM:
16.09.2016
Število ogledov:
2047
Število prenosov:
360
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLAJNŠEK, Brigita, 2016,
Z UMETNOSTJO IN TEHNOLOGIJO DO NOVIH POTI IZKUŠANJA UMETNOSTI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Klajnšek. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60783
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Toxic effects of selected neonicotinoids through different organisational levels
Fotokemijska razgradnja imidakloprida v zemlji
Fotokemična razgradnja dimetoata na češnjah v času karence
Nanostructured ZnO-based systems for solar energy harvesting
Solution-derived photocatalytic films for environmental cleaning applications
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Položaj Leka v Novartisu
Razvoj in uporaba mikro plinske kromatografije za določanje atmosfere v farmacevtski embalaži
Organska tehnologija
Vpeljava zahtev uredbe REACH v Gorenju d.d.
Določanje parametrov kakovosti gelov za tuširanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THROUGH ART AND TECHNOLOGY TOWARDS NEW WAYS OF EXPERIENCING ART
Opis:
The diploma thesis has been led by three questions: what is happening in the field of experiencing art and art works; which ways of accessing these are offered to users today; and what is the role of technology and contemporary art practice in this process. During the initial search for answers to the aforementioned questions, multisensory experiencing was placed alongside the paradigm of the visual in fine art. Contemporary art practices and the use of technology were emphasised as two additional moments for creating new paths to accessing and experiencing art. We presumed that technology solutions, which today offer creative possibilities at the intersection of science and art, would in the future contribute towards transformation of art spaces and the relations between them and their users. Pogačar’s project was used to showcase a different modernday cultural institution and, within a vision of the future, to highlight the meaning of participation and collaboration as a part of the idea of an opensource cultural institution. By showing specific examples we were able to highlight creative implementations and different ways of experiencing art as offered by modernday cultural institutions to their users. We introduced our own idea of a hybrid web interface as a synthesis and an answer to everything aforementioned. The interface in question would create a common space for new ways of experiencing art, open paths for the use of technology and contemporary approaches, as well as integrate and connect different groups of users through participation and collaboration.
Ključne besede:
interdisciplinary collaboration
,
accessibility of culture contents
,
art experiencing
,
multisensory approach
,
art and technology
,
contemporary art
,
contemporary approaches
,
design for all
,
opensource
,
participatory approach
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj