Naslov: | IKT pri kemiji in tehniki v OŠ - sodobni pristopi |
---|
Avtorji: | ID Rebernak, Ksenija (Avtor) ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju...  ID Golob, Nika (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Rebernak_Ksenija_2016.pdf (4,07 MB) MD5: 8F9FD5B52B64A03354FF34786D7A5FF7
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | Diplomsko delo, ki je nastajalo kar nekaj mesecev, je plod zanimanja uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v šolstvu. V srednjih šolah je nekoliko več znanega o posedovanju opreme zaradi financiranja iz strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Opremljenost srednjih šol je bolj transparentna, saj srednje šole financira ministrstvo preko javnih razpisov, na katerih srednje šole pridobijo večje količine pripomočkov.
Zaradi zgoraj rečenega, me je pri delu znotraj diplomske naloge zanimalo, kako je z uporabo IKT pri pouku kemije in kako pri pouku tehnike in tehnologije v osnovnih šolah. Zanimalo me je, katera vrsta IKT pripomočkov se uporablja, koliko učitelji le to vključujejo v samo uro, kje so se rokovanja naučili in seveda, kako se to odraža pri učencih.
Poklicno se ukvarjam se s pospeševanjem uporabe Vernierjeve opreme v šolah. To me je seveda še dodatno vzpodbudilo k raziskavi, v koliki meri le to opremo poznajo v osnovnih šolah in v koliki meri si jo želijo preizkusiti in z njo navdušiti učence. V zadnjem delu naloge, sem podatke umestila v evropski prostor, jih analizirala na podlagi preteklih raziskav, ki so se izvajale v Sloveniji in kot že rečeno, v Evropi. Ugotovila sem, da smo povprečno oz. dobro opremljeni glede na šole v Evropi, le da bi morali biti učitelji glede uporabe IKT opreme bolj inovativni, jo uporabljati pri različnih delih ure, predvsem pa jo vključiti v praktični pouk oz. eksperimentalno delo pri kemiji. To bi dalo večjo težo eksperimentu, praktičnemu delu, bila bi IKT podprta. Takšen način dela učence čaka v realnem življenju, saj bodo morali na vsakem koraku v življenju te veščine poznati in biti z njimi vešči.
Velik delež pri izobrazbi učiteljev na področju uporabe IKT je pripomogel Zavod za šolstvo. Menim, da bi morala država le to finančno vzpodbujati v večji meri, saj kot vemo, le krči sredstva, ki so namenjena v te namene. |
---|
Ključne besede: | IKT, osnovna šola, Vernier, kemija, tehnika in tehnologija, učitelj, učenec |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Rebernak] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-60546  |
---|
UDK: | 37.091.64:004:54(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22504456  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:3A9JAO9B |
---|
Datum objave v DKUM: | 08.09.2016 |
---|
Število ogledov: | 1845 |
---|
Število prenosov: | 161 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
REBERNAK, Ksenija, 2016, IKT pri kemiji in tehniki v OŠ - sodobni pristopi [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Rebernak. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60546
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |