| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
Avtorji:ID Perčič, Luka (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Percic_Luka_2016.pdf (1,02 MB)
MD5: C624F49FC6D400E363F21E064C23ACD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi smo se posvetili virusnemu marketingu. Opredelili smo prednosti in slabosti virusnega marketinga ter vzroke za njegovo uspešnost. V teoretičnem delu smo opisali spletno tržno komuniciranje ter virusni marketing. Opisali smo, katera orodja se uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili, kako pogosto se anketiranci srečujejo z virusnimi oglasi in kako pogosto tovrstne oglase širijo. Zanimalo nas je tudi, kakšen odnos imajo anketiranci do virusnega oglaševanja. Po opravljeni raziskavi smo prišli do zaključka, da je virusno oglaševanje nadpovprečno uspešno, saj je v primeru dobro zasnovane kampanje širjenje hitro in dosega veliko populacijo. Kljub temu lahko slabo zasnovana kampanja ter slaba komunikacija z uporabniki privede do negativnih rezultatov ter posledično slabega zgleda za podjetje. Vedno več posameznikov in podjetij se odloča za virusno oglaševanje, saj jim omogoča cenovno ugodno in zelo učinkovito širjenje oglasov. Vsi kazalniki kažejo na to, da bo prihodnost virusnega marketinga zelo svetla, vprašanje je le, kakšne nove ideje nas čakajo.
Ključne besede:Virusni marketing, oglaševanje, spletno komuniciranje, internet, socialna omrežja
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60518 Novo okno
COBISS.SI-ID:7656467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UD213R4D
Datum objave v DKUM:08.07.2016
Število ogledov:1424
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PERČIČ, Luka, 2016, VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60518
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF VIRAL MARKETING ON CONSUMER BEHAVIOUR
Opis:In the thesis we focused on viral marketing. We have identified the advantages and disadvantages of viral marketing and the reasons for its success. In the theoretical part we describe the online marketing communication and viral marketing. We described what tools are used, advantages and disadvantages. In the research part of the thesis we used a survey to verify how often the respondents encounter with viral ads and how often they spread such ads. We wanted to know what the attitude of the reposndents is to viral marketing. Upon completion of the research, we came to the conclusion that viral marketing has an above-average success and in the case of well designed campaign it will spread quickly and reach a large population. Nevertheless, poorly conceived campaign and poor communication with users can lead to negative results and consequently set a bad example for the company. More and more individuals and businesses are choosing viral advertising as it allows them a highly effective and cheap advertising. All indicators show that the future will be very bright for viral marketing, the only question is what new ideas are waiting for us.
Ključne besede:Viral marketing, advertising, online communication, internet, social networks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici