Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
Avtorji:
ID
Perčič, Luka
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Percic_Luka_2016.pdf
(1,02 MB)
MD5: C624F49FC6D400E363F21E064C23ACD3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo se posvetili virusnemu marketingu. Opredelili smo prednosti in slabosti virusnega marketinga ter vzroke za njegovo uspešnost. V teoretičnem delu smo opisali spletno tržno komuniciranje ter virusni marketing. Opisali smo, katera orodja se uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili, kako pogosto se anketiranci srečujejo z virusnimi oglasi in kako pogosto tovrstne oglase širijo. Zanimalo nas je tudi, kakšen odnos imajo anketiranci do virusnega oglaševanja. Po opravljeni raziskavi smo prišli do zaključka, da je virusno oglaševanje nadpovprečno uspešno, saj je v primeru dobro zasnovane kampanje širjenje hitro in dosega veliko populacijo. Kljub temu lahko slabo zasnovana kampanja ter slaba komunikacija z uporabniki privede do negativnih rezultatov ter posledično slabega zgleda za podjetje. Vedno več posameznikov in podjetij se odloča za virusno oglaševanje, saj jim omogoča cenovno ugodno in zelo učinkovito širjenje oglasov. Vsi kazalniki kažejo na to, da bo prihodnost virusnega marketinga zelo svetla, vprašanje je le, kakšne nove ideje nas čakajo.
Ključne besede:
Virusni marketing
,
oglaševanje
,
spletno komuniciranje
,
internet
,
socialna omrežja
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60518
COBISS.SI-ID:
7656467
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UD213R4D
Datum objave v DKUM:
08.07.2016
Število ogledov:
1424
Število prenosov:
122
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PERČIČ, Luka, 2016,
VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60518
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Oglaševanje
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE IMPACT OF VIRAL MARKETING ON CONSUMER BEHAVIOUR
Opis:
In the thesis we focused on viral marketing. We have identified the advantages and disadvantages of viral marketing and the reasons for its success. In the theoretical part we describe the online marketing communication and viral marketing. We described what tools are used, advantages and disadvantages. In the research part of the thesis we used a survey to verify how often the respondents encounter with viral ads and how often they spread such ads. We wanted to know what the attitude of the reposndents is to viral marketing. Upon completion of the research, we came to the conclusion that viral marketing has an above-average success and in the case of well designed campaign it will spread quickly and reach a large population. Nevertheless, poorly conceived campaign and poor communication with users can lead to negative results and consequently set a bad example for the company. More and more individuals and businesses are choosing viral advertising as it allows them a highly effective and cheap advertising. All indicators show that the future will be very bright for viral marketing, the only question is what new ideas are waiting for us.
Ključne besede:
Viral marketing
,
advertising
,
online communication
,
internet
,
social networks
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj