Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Motivacija učencev ob delu z e-gradivi
Avtorji:
ID
Kralj, Marko
(Avtor)
ID
Golob, Nikolaja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kralj_Marko_2016.pdf
(1,44 MB)
MD5: 9DD9BC6E28DACA6E9767D43D86680907
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Magistrsko delo je nastalo na podlagi opažanj in rezultatov projekta Virtualna učilnica in e-izobraževanje pod mentorstvom doc. dr. Nikolaje Golob, kjer so bili udeleženi študenti Pedagoške fakultete ter Fakultete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru. Sestavljeno je iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični se dotika raznih pogledov na e-izobraževanje in e-gradiva ter praktičnega vidika od sestave in evalvacije gradiv do končne uporabe v razredu. Ta uporaba se v delu odraža v opisu vlog učiteljev in učencev ob delu z e-gradivi različnih avtorjev, ki so dopolnjene z učnimi in motivacijskimi strategijami za tovrstno poučevanje v razredu. Vključuje tudi teoretične osnove programov za izdelavo e-gradiv z opisom uporabljene programske opreme Editor. V empiričnem delu preučujemo motivacijske vzorce učiteljev in učencev ob delu z e-gradivi, ki so nastali med projektom. Za osvetlitev raziskovalnega področja predstavljamo v teoretičnem delu še aktualne raziskave ter poglede na motivacijo pri vključevanju e-gradiv v pouk. V empiričnem delu smo s pomočjo Mann-Whitney U-testa analizirali vprašalnike, ki so bili razdeljeni med preverjanjem gradiv na izbranih osnovnih in srednjih šolah. Ugotovili smo, da so tako učenci kot učitelji naklonjeni delu z e-gradivi, kar se povezuje s pozitivnimi stališči učiteljev do tovrstnega dela. Iz analize rezultatov ugotovimo, da tako učitelji kot učenci ocenjujejo, da se pri uporabi e-gradiv medsebojna komunikacija poslabša, a so pri mnenju obeh populacij opazne razlike.
Ključne besede:
e-gradiva
,
motivacija
,
Editor
,
poučevanje
,
virtualna učilnica in e-izobraževanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kralj]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60224
UDK:
37.091.64:004(043.2)
COBISS.SI-ID:
22435080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YINGANRE
Datum objave v DKUM:
17.08.2016
Število ogledov:
2125
Število prenosov:
206
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRALJ, Marko, 2016,
Motivacija učencev ob delu z e-gradivi
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kralj. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60224
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Leonard triples and hypercubes
On bipartite Q-polynominal distance-regular graphs
On bipartite Q-polynomial distance-regular graphs with c [sub] 2 [equal] 1
O Terwilligerjevi algebri dvodelnih razdaljno-regularnih grafov
On a certain class of 1-thin distance-regular graphs
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
On the vertex k-path cover
Some results from algebraic graph theory
Graph Spectra
Strongly distance-balanced graphs and graph products
Cover-incomparability graphs of posets
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Students motivation for studying in e-learning environment
Opis:
The master thesis is based on observations and results of the project Virtual classroom under supervision of the assistant professor Nikolaja Golob. Students from the Faculty of education and Faculty of natural sciences and mathematics of University of Maribor participated in the project. The thesis consists of the theoretical and empirical part. The theoretical part considers different views regarding e-education and e-material, practical viewpoints ranging from material-ingredients, evaluation to their implementation in classroom. It reflects in the role teachers and pupils in working with e- material of different authors, combined with educational and motivation strategies for such classroom educational approach. It also includes theoretical basis of programs for e- material development with the description of the implemented program code Editor. In the empirical part we investigate motivation patterns of teachers and pupils, which appeared during the project. To overview the relevant research field we present in theoretical part also the-state-of-the-art in the field and motivation viewpoints in introducing e- material into classroom. In the empirical part we analyzed questionnaires by means of Mann-Whitney U test, which were distributed during material evaluation in chosen primary and secondary schools. We found out that both pupils and teachers are inclined towards such way of work. From the analysis of results it follows that teachers and pupils share opinion that using e-materials worsens communications. However, in many other points their views differ.
Ključne besede:
e-material
,
motivation
,
Editor
,
teaching
,
Virtual classroom
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj