| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVAJANJE PROGRAMA PODALJŠANEGA JAMSTVA V OBSTOJEČO PODPORO POTROŠNIKOM
Avtorji:ID Gorenc, Matjaž (Avtor)
ID Pucihar, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gorenc_Matjaz_2016.pdf (5,25 MB)
MD5: 953D0378FFF72E7764EBFD3213E8C2F9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Podjetje se je odločilo uvesti program razširjenega jamstva, ki v obstoječe procese podpore potrošnikom uvaja nekaj novih nalog za različne deležnike. Uvajanje novih nalog pomeni spremembe v procesih in cilj te naloge je poiskati takšno procesno rešitev, da bo v čim večji meri zadostila željam in potrebam potrošnikov in bo stroškovno sprejemljiva za podjetje. V nalogi smo opisali širši kontekst garancije in razširjenega jamstva. Opisali smo tudi spletni vmesnik, ki ga je Podjetje pripravilo za registracijo razširjenega jamstva. Naredili smo pregled trenutnih procesov podpore potrošnikom, ki služijo, kot osnova za uvajanje novih oz. spremenjenih procesov, ki se vežejo na program podaljšanega jamstva. Nadalje so v nalogi opisani cilji in kriteriji, ki smo jih določili, kot pomembne za dosego cilja. Opisani so informacijski sistemi, ki jih uporablja Podjetje, in sedanja ter možna prihodnja povezanost med njimi. Razumevanje sistemov in povezav je pomembno za razumevanje procesa. Opisane in upodobljene so tri predlagane rešitve za podporo programu razširjenega jamstva. Te rešitve so ovrednotene z metodo večkriterijskega odločanja in glede na izbrane kriterije je izračunana in predlagana optimalna rešitev. V zaključku naloge so podani predlogi za nadaljnji razvoj, ne samo rešitve za podporo programa razširjenega jamstva, ampak tudi za podpore potrošnikom na splošno.
Ključne besede:Garancija, Razširjeno jamstvo, Prijazno potrošnik, Večkriterijsko odločanje
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59998 Novo okno
COBISS.SI-ID:7653139  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QOTNZUE9
Datum objave v DKUM:06.07.2016
Število ogledov:1079
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
GORENC, Matjaž, 2016, UVAJANJE PROGRAMA PODALJŠANEGA JAMSTVA V OBSTOJEČO PODPORO POTROŠNIKOM [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59998
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPLEMENTATION OF EXTENDED CARE PROGRAM INTO EXISTING CONSUMER SERVICE SUPPORT
Opis:Company decided to implement extended warranty program. This program will bring changes into existing processes and add additional tasks to all stakeholders. Introducing new tasks means change in current processes and goal of this paper is to find such solution to process that will be able to fulfill consumer needs and wishes and will be financially acceptable for Company at its maximum. Paper describes wider context of current consumer support processes, which will act as a basis for introduction of new or changed processes related to extended care program. I next section of paper goals and criteria to reach goals are described. We have also described current information technology systems that Company use and current and possible interfaces between them. Understanding systems and interfaces between them is important for understanding processes. Further on we describe three proposed solutions for supporting extended care program. They are evaluated with multi parameter decision making method and based on selected criteria we calculated and proposed optimal solution. We listed suggestions and further development proposal at the end of this paper. These proposals are not only related to extended care program support but also to full consumer care process.
Ključne besede:Warranty, Extended care, Consumer friendly, Multi-criteria decision making


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici