Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVAJANJE PROGRAMA PODALJŠANEGA JAMSTVA V OBSTOJEČO PODPORO POTROŠNIKOM
Avtorji:
ID
Gorenc, Matjaž
(Avtor)
ID
Pucihar, Andreja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Gorenc_Matjaz_2016.pdf
(5,25 MB)
MD5: 953D0378FFF72E7764EBFD3213E8C2F9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Podjetje se je odločilo uvesti program razširjenega jamstva, ki v obstoječe procese podpore potrošnikom uvaja nekaj novih nalog za različne deležnike. Uvajanje novih nalog pomeni spremembe v procesih in cilj te naloge je poiskati takšno procesno rešitev, da bo v čim večji meri zadostila željam in potrebam potrošnikov in bo stroškovno sprejemljiva za podjetje. V nalogi smo opisali širši kontekst garancije in razširjenega jamstva. Opisali smo tudi spletni vmesnik, ki ga je Podjetje pripravilo za registracijo razširjenega jamstva. Naredili smo pregled trenutnih procesov podpore potrošnikom, ki služijo, kot osnova za uvajanje novih oz. spremenjenih procesov, ki se vežejo na program podaljšanega jamstva. Nadalje so v nalogi opisani cilji in kriteriji, ki smo jih določili, kot pomembne za dosego cilja. Opisani so informacijski sistemi, ki jih uporablja Podjetje, in sedanja ter možna prihodnja povezanost med njimi. Razumevanje sistemov in povezav je pomembno za razumevanje procesa. Opisane in upodobljene so tri predlagane rešitve za podporo programu razširjenega jamstva. Te rešitve so ovrednotene z metodo večkriterijskega odločanja in glede na izbrane kriterije je izračunana in predlagana optimalna rešitev. V zaključku naloge so podani predlogi za nadaljnji razvoj, ne samo rešitve za podporo programa razširjenega jamstva, ampak tudi za podpore potrošnikom na splošno.
Ključne besede:
Garancija
,
Razširjeno jamstvo
,
Prijazno potrošnik
,
Večkriterijsko odločanje
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59998
COBISS.SI-ID:
7653139
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QOTNZUE9
Datum objave v DKUM:
06.07.2016
Število ogledov:
1079
Število prenosov:
105
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GORENC, Matjaž, 2016,
UVAJANJE PROGRAMA PODALJŠANEGA JAMSTVA V OBSTOJEČO PODPORO POTROŠNIKOM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59998
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Multi-criteria decision making in creative problem solving
Revitalizacija ponudbe v hotelu Grande
Večkriterijsko naložbeno odločanje na podlagi računovodskih informacij
Izbira ustrezne delnice za dolgoročno investicijo glede na odločanje po več kriterijih hkrati
Multi-criteria decision-making methods for complex management problems
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
A multi-criteria decision-making model for classifying wood products with respect to their impact on environment
Prenova informacijskega sistema in prenova poslovnih procesov v izbrani očesni ordinaciji
Analiza trga jabolk v Sloveniji - primerjalne prednosti med ekološko in integrirano pridelavo
Introducing the SWOT scorecard technique to analyse diversified ae collective schemes with a DEX model
Uporaba večkriterijskega odločanja pri izbiri storitev v oblaku
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPLEMENTATION OF EXTENDED CARE PROGRAM INTO EXISTING CONSUMER SERVICE SUPPORT
Opis:
Company decided to implement extended warranty program. This program will bring changes into existing processes and add additional tasks to all stakeholders. Introducing new tasks means change in current processes and goal of this paper is to find such solution to process that will be able to fulfill consumer needs and wishes and will be financially acceptable for Company at its maximum. Paper describes wider context of current consumer support processes, which will act as a basis for introduction of new or changed processes related to extended care program. I next section of paper goals and criteria to reach goals are described. We have also described current information technology systems that Company use and current and possible interfaces between them. Understanding systems and interfaces between them is important for understanding processes. Further on we describe three proposed solutions for supporting extended care program. They are evaluated with multi parameter decision making method and based on selected criteria we calculated and proposed optimal solution. We listed suggestions and further development proposal at the end of this paper. These proposals are not only related to extended care program support but also to full consumer care process.
Ključne besede:
Warranty
,
Extended care
,
Consumer friendly
,
Multi-criteria decision making
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj