Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMI
Avtorji:
ID
Vodušek, Tomaž
(Avtor)
ID
Lenart, Gregor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Vodusek_Tomaz_2016.pdf
(2,08 MB)
MD5: C5CC9D5C31D95CF83EA3004B443B6735
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Sistem za upravljanje odnosov s strankami je v mnogih podjetjih glavno orodje prodaje in trženja, s katerim sledijo stranki od samega pridobivanja kupca do servisiranja in spremljanja kupčeve zvestobe. Ena poglavitnih nalog sistema za upravljanje odnosov s strankami je spremljanje in beleženje komunikacije s strankami, ki poteka preko različnih kanalov. Sistem za upravljanje odnosov s strankami lahko dobre rezultate daje le s kvalitetnimi podatki, zato sta pravilen vnos in nabiranje pravih podatkov v sistem ključnega pomena. V diplomskem delu smo raziskali področje povezave sistema za upravljanje odnosov s strankami in sistema za izvajanje spletnih seminarjev kot pomembnega prodajnega kanala. Spletni seminarji so priljubljeni med ponudniki in slušatelji, saj lahko le-ti iz svojega delovnega okolja interaktivno sodelujejo. V podjetju SAOP, d. o. o., aktivno uporabljajo sistem za upravljanje odnosov s strankami, kakor tudi spletne seminarje za prodajne in druge predstavitve svojih rešitev. Glavni cilj diplomske naloge je načrtovati in razviti programsko rešitev, ki bo združevala oba sistema in omogočala ustrezen pretok podatkov brez izgube kvalitete podatkov. Po uvedbi rešitve za povezavo obeh sistemov spletni seminar postane nov prodajni kanal, vključen v procese sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede:
sistem za upravljanje odnosov s strankami
,
spletni seminarji
,
integracija
,
Microsoft Dynamics CRM
,
Citrix GoToWebinar.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59738
COBISS.SI-ID:
7652115
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EJHJGIHV
Datum objave v DKUM:
06.07.2016
Število ogledov:
1052
Število prenosov:
110
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VODUŠEK, Tomaž, 2016,
INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59738
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Algorithms and computation
E-poslovanje v šolstvi
E-poslovanje v izobraževanju
The nature of computation
Succinct data structures for dynamics strings
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Družbena konstrukcija virtualne realnosti
Obveščanje o e-poslovanju med podjetji
Uvajanje rešitve eGroupWare v zdravstveni organizaciji
Zbirka rešenih nalog
ePoročanje finančnih podatkov občin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTEGRATION OF WEBINARS WITH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SYSTEM
Opis:
Customer relationship management system is today in many companies’ primary tool for sales and marketing where they track the customer from the qualification to supporting to loyalty. One of the main tasks of customer relationship management system is to track all the communication with the customers through different communication channels. Customer relationship management can provide good results only with clean data so the input o and the way of gathering data is crucial for the system. This thesis studied the integration between customer relationship management system and online webinar system as an important sales channel. Webinar are very popular among presenters and customers because they can attend a session from their workplace but they still can interactively participate in the session. SAOP d.o.o. actively uses customer relationship management system and present a lot of sales sessions through webinars. Main goal of the study is to design and develop a solution to integrate both systems. After the integration of both systems the Webinar is a new and powerful sales channel integrated in the customer relationship management system.
Ključne besede:
Customer Relationship Management
,
Webinars
,
Integration
,
Microsoft Dynamics CRM Citrix GoToWebinar
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj