Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava montessori in waldorfske pedagogike
Avtorji:
ID
Čufar, Anja
(Avtor)
ID
Vršnik Perše, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Cufar_Anja_2016.pdf
(1,59 MB)
MD5: EDD6980760A58603E02544961AD6C23C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo Primerjava montessori in waldorfske pedagogike je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretičen del vsebuje opis značilnosti montessori in waldorfske pedagogike. V njem sta omenjena Maria Montessori, začetnica pedagogike montessori, in Rudolf Steiner, začetnik waldorfske pedagogike. Tu najdemo podatke, kdaj sta se pedagogiki pojavili v svetu in kdaj v Sloveniji. V tem delu sem izpostavila kriterije, s katerimi sem primerjala montessori pedagogiko in waldorfsko pedagogiko med seboj. Z uporabo teh kriterijev sem poskušala objektivno primerjati montessori in waldorfsko pedagogiko tako, da bi na podlagi ugotovitev lahko razbrali razlike in podobnosti med tema dvema pedagogikama. V empiričnem delu naloge pa sem uporabila opisne oziroma deskriptivne metode raziskovanja. Izvedla sem raziskavo, v kateri sem povprašala pedagoge o njihovih izkušnjah pri poučevanju po načelih montessori in waldorfske pedagogike. S tem sem želela ugotoviti, kako se pedagoška načela teh dveh pedagogik pokažejo v praksi. Izvedla sem raziskavo tudi o tem, kakšne izkušnje in mnenja imajo starši otrok, katerih otroci obiskujejo osnovne šole, ki poučujejo po načelih waldorfske in montessori pedagogike. Svoje ugotovitve sem analizirala in predstavila.
Ključne besede:
pedagogika montessori
,
waldorfska pedagogika
,
osnovna šola montessori
,
waldorfska osnovna šola.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Čufar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59692
UDK:
37.091.4Steiner:37.091Montessori (043.2)
COBISS.SI-ID:
22429192
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:4NQJHB6C
Datum objave v DKUM:
18.08.2016
Število ogledov:
7914
Število prenosov:
1973
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČUFAR, Anja, 2016,
Primerjava montessori in waldorfske pedagogike
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Čufar. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59692
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zmanjšanje ogljičnega odtisa v dobavni verigi oem-ov zaradi neustrezne interpretacije rezultatov rtg skritih napak v nodularni litini
Zelena energetika?
Zelene energije in osveščanje o njih
Učinki uvajanja električnih vozil kot prispevek k nizkoogljični družbi na primeru podjetija Armarium
Science, human awareness and environmental attitudes
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Green energy hubs for the military that can also support the civilian mobility sector with green hydrogen
Pot k ogljično nevtralnim izdelkom na trgu gradbenih izolacijskih materialov
Oblikovanje informacij za ravnanje z ogljičnim odtisom v podjetju Domel
Reducing carbon footprint by changing energy systems
Pridobivanje energije s fuzijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A comparison between montessori and waldorf pedagogy
Opis:
The thesis Comparison of montessori and waldorf pedagogies consists of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part includes a description of montessori and waldorf pedagogies. It deals with Maria Montessori, the founder of the montessori pedagogy, and Rudolf Steiner, the founder of waldorf education pedagogy. It also includes the timeframe of the first appearance of the two pedagogical approaches worldwide and in Slovenia. In this part I exposed the criteria I used to compare montessori pedagogy and waldorf pedagogy. Using the criteria I tried to objectively compare montessori and waldorf pedagogies in order to use the results to show the differences and similarities between the two. In the empirical part I used descriptive research methods. I conducted a research in which I collected pedagogues’ experience in teaching following the principles of montessori or waldorf pedagogy. Using this method I tried to find out how the pedagogical principles of these two pedagogies result in real life. I also conducted a research between parents of children in primary schools following montessori or waldorf pedagogies on their experience and opinion regarding the two approaches. In the end I analyzed and presented my conclusions.
Ključne besede:
montessori pedagogy
,
waldorf pedagogy
,
montessori primary school
,
waldorf primary school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj